قهرمان پاراآسیایی: کاهش پاداش جاکارتا بی انصافی است

به گزارش تور استانبول، دارنده دو نشان طلا و یک برنز بازی های پاراآسیایی جاکارتا می گوید: تغییر و کاهش وعده پاداش جاکارتا اوج بی انصافی است!

قهرمان پاراآسیایی: کاهش پاداش جاکارتا بی انصافی است

حامد امیری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: ظاهراً مسئولان می خواهند وعده پاداش مدال آوران جاکارتا را تغییر بدهند که این بدترین حالت برای ورزشکاران است.

وی ادامه داد: این کار مسئولان مثل یک است که شخصی برای شما کاری انجام داده اما درصد کمی از مزدش را بدهید!

امیری تأکید کرد: واقعاً این انصاف است که پاداش ما را کم کنند، گناه ما چیست؟ مسئولان بدانند تغییر و کاهش وعده پاداش جاکارتا اوج بی انصافی است.

این ورزشکار لرستانی اضافه نمود: واقعاً با این شرایط با چه امید و انگیزه ای برای رقابت های جهانی و پارالمپیک تلاش کنیم؟ درست است که به کارمان عشق می ورزیم اما نیاز به حمایت داریم و با دست خالی نمی توانیم به اهداف مان برسیم.

وی بیان نمود: کار و زندگی ما شده ورزش و وقتی نداریم به کار دیگری بپردازیم. در گرما و سرما تمرین و تلاش می کنیم آیا مسئولان ورزشی می توانند چند روز شرایط ما را تحمل کنند که حالا به وعده هایشان عمل نمی کنند.

امیری گفت: ماهیانه چند میلیون فقط هزینه مکمل ماست و با این شرایط اقتصادی تأمین این ها کار سختی است و انتظار داریم مسئولان برای مدال آوران ارزش قائل شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 194

به "قهرمان پاراآسیایی: کاهش پاداش جاکارتا بی انصافی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان پاراآسیایی: کاهش پاداش جاکارتا بی انصافی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید