عملیات اجرایی راه آهن قطعه اول بم - جیرفت کلید خورد

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران، محمدجواد فدایی ظهر اموز پنجشنبه در آیین شروع عملیات اجرایی قطعه اول راه آهن بم – جیرفت بیان داشت: وزارت راه و شهرسازی یکی از وزارتخانه های بزرگ کشور است.

عملیات اجرایی راه آهن قطعه اول بم - جیرفت کلید خورد

وی در خصوص منطقه جیرفت اضافه کرد: کارهای زیادی در این منطقه همچون احداث بزرگراه های اصلی و فرعی و راه های روستایی انجام گرفته و حدود هزار کیلومتر راه روستایی در استان کرمان داریم.

استاندار کرمان به احداث بیمارستان توسط وزارت راه و شهرسازی اشاره نمود و گفت: حدود هشت هزار و 123 متر ساختمان دولتی توسط راه و شهرسازی احداث شده است.

وی به راه های در دست احداث اشاره نمود و یادآور شد: راه هایی است که باید احداث یا تکمیل شوند که برای انجام این پروژه ها احتیاج به منابع مالی داریم که قسمتی از آن توسط دولت پرداخت خواهد شد و بخش دیگری با مشارکت های مردمی امکان پذیر خواهد شد.

فدایی به محدود بودن منابع مالی دولت اشاره نمود و بیان داشت: به دلیل گستردگی منابع و محدود بودن بودجه دولت ما مجبوریم که از منابع بخش خصوصی و مشارکت های مردمی برای تسریع در روند تکمیل پروژه ها استفاده کنیم.

استاندار کرمان گفت: بیش از 100 کیلومتر از دو راهی بم تا جیرفت وجود دارد که اعتباری در حدود هزار میلیارد تومان برای این پروژه ضروری است که برای تسریع در تکمیل آن باید از مشارکت های مردمی و بخش خصوصی و ماده 56 یاری بگیریم.

وی اضافه کرد: پروژه آب خلیج فارس، گل گوهر و ...نیز باید با یاری ماده 56 تامین گردد که در حال حاضر هزار میلیارد تومان آن تامین شده است.

استاندار کرمان اظهارداشت: در مورد اعتبارات دولتی جلسه ای با مسئولان وزارت راه باید برگزار کنیم تا در پیوست سال آینده بودجه خوبی برای این پروژه ها اختصاص دهند تا زودتر به انتها برسند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 88

به "عملیات اجرایی راه آهن قطعه اول بم - جیرفت کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی راه آهن قطعه اول بم - جیرفت کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید