طعنه سیمئونه به رئال مادرید: 7 بر 3 هم بازی را ببریم، باز هم از ما انتقاد می شود

به گزارش تور استانبول، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به شیوه ای کنایه آمیز گفت انتقاداتی که از عملکرد تیمش در این فصل اجرا شده برای او اهمیت چندانی ندارد.

طعنه سیمئونه به رئال مادرید: 7 بر 3 هم بازی را ببریم، باز هم از ما انتقاد می شود

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اتلتیکومادرید فردا شب (چهارشنبه) در هفته ششم لالیگا میهمان مایورکا خواهد بود و امیدوار است که روند بازی های بدون بردش را انتها دهد. شاگردان دیه گو سیمئونه از دهم شهریور که ایبار را در خانه شکست دادند، دیگر پیروز به کسب پیروزی نشده اند و در سه بازی شان در تمامی رقابت ها یک بار متحمل شکست شدند و دو بار به تساوی رضایت دادند.

یکی از دلیل توقف اتلتیکومادرید گل های کم مهاجمان تیم از جمله آلوارو موراتا بوده است. دیه گو سیمئونه سرمربی روخی بلانکو در پاسخ به این سؤال که آیا نگران افت موراتا نیست گفت: آلوارو بازیکنی با شم گلزنی بالا است که محوطه جریمه حریف را به خوبی می شناسد. او بیشتر از دیگر مهاجمان مان خسته شده است. او اگر در کنار دیه گو کاستا بازی کند، ما فرصت هایی برای ایجاد خطر روی دروازه حریف خواهیم داشت و اگر با ژوائو فلیکس یا آنخل کورئا به میدان برود هدف پخش کردن فشار بازی در 90 دقیقه است.

سیمئونه درباره بازی تیمش مقابل ایبار هم گفت: ما با تیمی روبه رو نیستیم که مجبور باشیم از همان ابتدای مسابقه برای سرعت بخشیدن به بازی به آب و آتش بزنیم. ایبار بازیکنان خوبی دارد به خصوص در سمت چپ. این تیم برای نتیجه دریافت از اتلتیکومادرید انگیزه زیادی دارد. ما باید یاد درک کنیم که در لالیگا بازی مقابل هر تیمی سخت شده است و برای بردن هر مسابقه ای ناچاریم که با تمام وجودمان بازی کنیم.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو درباره انتقاداتی که از عملکرد تیمش در این فصل اجرا شده است هم مطرح نمود: خبرنگاری یعنی انتقاد و کار آنها باید انتقاد کنند، چون باید ابراز عقیده کنند. آنها بر اساس چیزی که می بینند، احساس می کنند و بعضاً با چاشنی اغراق می نویسند و گاهی از آنها هم به دنبال ایجاد شکاف در تیم ها هستند. منتقدان همیشه انتقاد می کنند. ما چه 7 بر 3 بازی را ببریم (اشاره به پیروزی اتلتیکو مقابل رئال در بازی محبت آمیز پیش فصل) چه یک بر صفر، از ما انتقاد می کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 403

به "طعنه سیمئونه به رئال مادرید: 7 بر 3 هم بازی را ببریم، باز هم از ما انتقاد می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه سیمئونه به رئال مادرید: 7 بر 3 هم بازی را ببریم، باز هم از ما انتقاد می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید