شکست دیگر ترامپ با رد دادخواست وی در ویسکانسین

به گزارش تور استانبول، قاضی فدرال در میلواکی با رد دادخواست دونالد ترامپ رییس جمهوری فعلی آمریکا مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در ایالت ویسکانسین، شکست دیگری را برای وی رقم زد.

شکست دیگر ترامپ با رد دادخواست وی در ویسکانسین

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، برت لودویگ قاضی منتخب ترامپ که تنها سه ماه پیش کار خود را آغاز کرده است، روز شنبه در یک تصمیم قاطع آخرین امیدهای ترامپ برای تغییر در نتیجه انتخابات را ناکام گذاشت. این تصمیم درست یک روز پس از تصمیم دادگاه عالی مبنی بر رد شکایت ایالت تگزاس علیه نتایج انتخابات در ویسکانسین و سه ایالت دیگر رخ داد.

دیوان عالی آمریکا عصر جمعه (روز گذشته) دادخواست مورد حمایت دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور برای ابطال پیروزی جو بایدن که از سوی ایالت تگزاس مطرح شده بود را رد کرد.

دادخواست تگزاس که مورد حمایت 17 ایالت دیگر جمهوری خواه قرار گرفته بود، از دیوان عالی آمریکا می خواهد با تعویق نشست برگزینندگان که قرار است در دوشنبه، رییس جمهوری بعدی آمریکا را به طور قطعی تعیین کنند، آرای چهار ایالت میشیگان، ویسکانسین، پنسیلوانیا و جورجیا را باطل اعلام کنند. در رای دیوان عالی، تگزاس فاقد صلاحیت لازم برای تعیین چگونگی برگزاری انتخابات در ایالت های دیگر شناخته شده است.

از 13 آبان ماه تا کنون، ترامپ با طرح صدها دادخواست در دادگاه های محلی و ایالتی شکست در انتخابات را نپذیرفته است و امیدوار بود که بتواند با اعمال نظر با توجه به اینکه سه قاضی دیوان عالی در دولت او و با معرفی وی منصوب شدند، رای این دیوان را به نفع خود داشته باشد.

بر اساس این گزارش، دیوان عالی نشان داد که هم در پفراینده مربوط به پنسیلوانیا که جمهوری خواستار خواستار ابطال فرایند انتخابات پستی بودند و هم در پفراینده دادخواست تگزاس، علایق سیاسی خود را دخیل نمی داند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1379

به "شکست دیگر ترامپ با رد دادخواست وی در ویسکانسین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست دیگر ترامپ با رد دادخواست وی در ویسکانسین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید