شرط عرضه اولیه شستا و آریا در چهارشنبه اعلام شد

به گزارش تور استانبول، دو معاون بورس و فرابورس درباره دو عرضه اولیه 10 و 5 درصد از سهام شستا و آریا ساسول در چهارشنبه این هفته شرح دادند.

شرط عرضه اولیه شستا و آریا در چهارشنبه اعلام شد

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران، محمود گودرزی معاون بورس درباره زمان احتمالی عرضه اولیه 12 درصد سهام شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی به بورس پرس گفت: با توجه به اهمیت شستا و در اختیار داشتن چند هلدینگ و چند شرکت، مباحثی در ارزش گذاری درست و منطقی آن مطرح است که از مدیران این هلدینگ خواسته شده تا اقداماتی برای روشنگری و احراز حداکثر شفافیت انجام دهند.

وی ادامه داد: بنابراین اگر نکات مدنظر بورس تهران، امروز نهایی و ارسال گردد، اقدام به انتشار آگهی عرضه اولیه برای چهارشنبه این هفته خواهد شد که احتمال آن اندک است. در غیر این صورت، عرضه اولیه شستا شامل 9 میلیارد و 600 میلیون سهم (10 درصد برای عموم و دو درصد برای صندوق های سرمایه گذاری) در چهارشنبه آینده انجام خواهد شد.

همچنین افسانه اروجی، معاون بازار شرکت فرابورس در پاسخ به این سؤال که آیا عرضه اولیه 5 درصدی شرکت 485 میلیارد تومانی آریا ساسول در چهارشنبه هفته جاری قطعی شده یا خیر به بورس پرس شرح داد: این موضوع بستگی به نهایی شدن یکی از بندهای هیئت پذیرش دارد که در صورت حل، عرضه اولیه آریا سه روز دیگر انجام می گردد.

وی ادامه داد: اما چنانچه بند مشروط، حل وفصل نگردد، عرضه اولیه این شرکت (حدود 230 میلیون سهم) به چهارشنبه هفته آینده موکول خواهد شد.

به گفته اروجی، هماهنگی لازم در حوزه فناوری برای احتمال دو عرضه اولیه شستا و آریا در چهارشنبه جاری اجرا شده و اگر شرایط هر دو شرکت احراز گردد، امکان عرضه اولیه هم زمان این دو شرکت وجود دارد.

انتهای پیغام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 947

به "شرط عرضه اولیه شستا و آریا در چهارشنبه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط عرضه اولیه شستا و آریا در چهارشنبه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید