شجاعی: ماندن من و اشکان در تیم تراکتور جایز نیست

به گزارش تور استانبول، مسعود شجاعی کاپیتان تیم فوتبال تراکتور از جدایی خود و اشکان دژاگه از این تیم تبریزی اطلاع داد.

شجاعی: ماندن من و اشکان در تیم تراکتور جایز نیست

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه طراحی تراکت تبلیغاتی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش ، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه کاپیتان های تیم فوتبال تراکتور بعد از بازی های لیگ قهرمانان آسیا در تمرینات این تیم تبریزی حضور نیافتند، به همین دلیل باشگاه تراکتور از این 2 بازیکن درخواست کرد که خودشان را با قراردادشان تطبیق بدهند، اما با فایل صوتی منتشر شده از سوی شجاعی، تعیین شد که او و دژاگه قید حضور در سرخپوشان تبریزی را زده اند.

مسعود شجاعی در فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی گفت: خط قرمز ما احترام بود که از آن رد شدند. شرایط قابل تحمل نیست. ماندن من و اشکان دژاگه در تیم تراکتور جایز نیست، چون خصوصیات اخلاقی اشکان را می شناسم.

البته با توجه به صندلی بزرگی که شجاعی و دژاگه در فوتبال کشورمان دارند، باشگاه تراکتور نمی تواند کار خاصی انجام بدهد و طرفین قصد دارند خداحافظی مسالمت آمیزی با یکدیگر داشته باشند.

مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی، مثلث کاپیتان های تیم ملی فوتبال را در تراکتور تشکیل دادند، اما اواخر نیم فصل اول حاج صفی از تراکتور جدا شد و اکنون هم 2ضلع دیگر مثلث قرار است سرخپوشان تبریزی را ترک نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1758

به "شجاعی: ماندن من و اشکان در تیم تراکتور جایز نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: ماندن من و اشکان در تیم تراکتور جایز نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید