سیاست عجیب برای اعلام جدایی کالدرون ، خرید دو بازیکن همزمان

به گزارش تور استانبول، به نظر می رسد مدیرعامل پرسپولیس برای اینکه از هجمه نقدها علیه خود بکاهد به موازات خبر قطع همکاری با کالدرون از توافق خود با دو بازیکن احتمالا خارجی پرده برداری کند.

سیاست عجیب برای اعلام جدایی کالدرون ، خرید دو بازیکن همزمان

خبرنگاران- پرسپولیس روزهای سختی را می گذراند و سردرگمی این تیم در آستانه شروع نیم فصل دوم باعث شده تا هوادارانم این تیم نگران شرایط آن باشند. به نظر می رسد کار کالدرون با پرسپولیس را باید تمام شده دانست و احتمالا تا 24 ساعت آینده باشگاه گزینه ایرانی خود را معرفی خواهد کرد. اما گذر از کالدرون و هوادارانش هم به آین سادگی ها نخواهد بود.

به همین منظور و با توجه به ادعایی که پیش از این انصاری فرد در خصوص اقدام برای جذب بازیکن خارجی داشته به نظر می رسد مدیرعامل پرسپولیس برای اینکه از هجمه نقدها علیه خود بکاهد به موازات خبر قطع همکاری با کالدرون از توافق خود با دو بازیکن احتمالا خارجی پرده برداری کند.

موضوعی که اگر واقعیت داشته باشد باید پرسید اگر پرسپولیس برای خرید دو بازیکن خارجی بودجه لازم را داشته چرا آن را صرف مربی خود و پرداخت طلب بازیکنان که خواسته کالدرون بوده نکرده است. پرسپولیس در 24 ساعت آینده آبستن حوادث بسیاری خواهد بود.

مجموعه اقدامات باشگاه طی 24 ساعت آینده نمایانگر آنچه خواهد بود که مدیرعامل این باشگاه طی چند ماه گذشته دنبال می کرده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 696

به "سیاست عجیب برای اعلام جدایی کالدرون ، خرید دو بازیکن همزمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست عجیب برای اعلام جدایی کالدرون ، خرید دو بازیکن همزمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید