سومین مناظره انتخاباتی دموکرات ها

به گزارش تور استانبول، جو بایدن، از پیشتازان رقابت برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری، در کنار رقبای خود، الیزابت وارن و برنی سندرز در مناظره انتخاباتی در هیوستون حاضر شد.

سومین مناظره انتخاباتی دموکرات ها

به گزارش خبرنگاران، این سومین مناظره انتخاباتی حزب دموکرات بود اما اولین بار بود که این سه نفر هم زمان در یک مناظره شرکت می کردند.

جو بایدن در این مناظره طرح بیمه درمانی برنی سندرز را نشدنی دانست و به باد انتقاد گرفت، درحالی که الیزابت وارن و سندرز از این طرح دفاع کردند.

تنها 10 نفر از پرطرفدارترین کاندیدهای این حزب در مناظره شرکت داشتند.

کسی که از میان 20 کاندیدای حزب دموکرات بتواند رای بیشتری به خود اختصاص دهد در گردهمایی رسمی حزب در ژوییه سال آینده به عنوان نامزد رسمی حزب در انتخابات شرکت خواهد نمود.

بیمه درمانی که اولین سئوال در مناظره پنجشنبه شب بود در مناظره های پیشین هم از موضوع های مهم بود.

به گزارش بی.بی.سی در این مناظره برنی سندرز و الیزابت وارن، دو کاندیدایی که گرایش چپ بیشتری نسبت به دیگر شرکت کننده ها داشتند هدف انتقاد رقبای میانه روتر قرار گرفتند.

بایدن گفت برنامه بیمه درمانی همگانی برنی سندرز آنقدر پرهزینه است که عملا آن را غیرممکن می نماید و اضافه کرد کشور باید بر بهبود برنامه بیمه درمانی باراک اوباما تمرکز کند.

اغلب شرکت کنندگان در مناظره در اولین جملات خود به دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا تاختند و از او به دلیل ایجاد تفرقه در کشور و نژادپرستی انتقاد کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 324

به "سومین مناظره انتخاباتی دموکرات ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین مناظره انتخاباتی دموکرات ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید