سلیمانی: برخورد توپ به دست مدافع صنعت نفت پنالتی نبود، سیدعلی می تواند گزینه اصلی قضاوت دربی باشد

به گزارش تور استانبول، کارشناس داوری فوتبال ایران گفت که قاضی دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان می تواند نامزد اصلی قضاوت دربی 90 باشد.

سلیمانی: برخورد توپ به دست مدافع صنعت نفت پنالتی نبود، سیدعلی می تواند گزینه اصلی قضاوت دربی باشد

حیدر سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره قضاوت مهدی سیدعلی در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان عنوان کرد: سیدعلی آنقدر خوب بود که حضور یک داور در زمین بازی احساس نمی شد. این داور تهرانی نشان داد که به مرز کامل پختگی رسیده است و کمیته داوران می تواند او را به عنوان کاندیدای اصلی قضاوت در دربی پایتخت انتخاب کند و از مدیریت قوی وی در بازی حساس بهره ببرد.

وی در ارزیابی اتفاقات دیدار پرسپولیس و نفت آبادان گفت: دقیقه 43 خطای شجاع خلیل زاده روی مهاجم صنعت نفت پشت محوطه جریمه پرسپولیس به درستی اعلام شد و اخطار هم صحیح بود چون موقعیت حمله حریف را سلب کرد.

سلیمانی گفت: دقیقه 79 برخورد توپ به دست قریشی مدافع صنعت نفت داخل محوطه جریمه پنالتی نبود و مدافع از حالت کنترل خارج شده بود و توپ ابتدا به بدن مدافع و سپس به دست تکیه گاه برخورد کرد که هند محسوب نمی شود. دقیقه 3+90 علیپور مهاجم پرسپولیس بعد از زدن توپ به سمت دروازه به دروازه بان صنعت نفت که درازکش بود برخورد کرد و اعتقاد به پنالتی داشت در صورتی که سیدعلی به درستی ادامه بازی داد.

این کارشناس داوری بیان کرد: داور در نیمه دوم در دو صحنه که می توانست منجر به درگیری شود، به خوبی با حضور در صحنه تنش بین بازیکنان را مدیریت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 349

به "سلیمانی: برخورد توپ به دست مدافع صنعت نفت پنالتی نبود، سیدعلی می تواند گزینه اصلی قضاوت دربی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمانی: برخورد توپ به دست مدافع صنعت نفت پنالتی نبود، سیدعلی می تواند گزینه اصلی قضاوت دربی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید