سرمربی تیم ملی بوکس: برای سهمیه ها، بیش از این به کمیته و وزارت اصرار نمی کنیم

به گزارش تور استانبول، سرمربی تیم ملی بوکس گفت: در مسابقات مغولستان انتظار چهار روز مبارزه را از بوکسورها نداشتم.

سرمربی تیم ملی بوکس: برای سهمیه ها، بیش از این به کمیته و وزارت اصرار نمی کنیم

اکبر احدی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص کسب دو مدال طلا در مسابقات اولان باتور مغولستان، شرح داد: همانطور که می دانید طبق صحبت هایی که با کمیته انجام داده بودیم هدف ما از موفقیت در این مسابقات افزایش تعداد سهمیه های تیم ملی بوکس برای حضور در بازی های آسیایی بود اما فعلا هیچ چیز حتمی نشده است و ما نیز بیش از این ها اصرار نمی کنیم که باعث ناراحتی گردد. باید دید کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش چه تصمیمی می گیرند چرا که تصمیم گیرنده نهایی آن ها هستند.

او اضافه نمود: همچنین در مسابقات جایزه بزرگ تایلند نیز هدف ما کسب مدال است اما، با توجه به اینکه تنها یک روز استراحت داشته ایم، بوکسورها خسته هستند و کار بسیار سختی دارند. من اصلا فکر نمی کردم هر کدام از بوکسورهای ما در مسابقات مغولستان چهار شب مبارزه نمایند و دو مدال طلا کسب نمایند. خستگی مسابقات مغولستان فعلا بر تن بوکسورها است و اگر هم در تایلند مدال نگیریم راضی نماینده است چرا که ملی پوشان ما بوکسورهای مختلفی را دیده و با کسب تجربه، برای حضور در بازی های آسیایی آماده تر می شوند.

سرمربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که چرا بوکسورهای سبک وزن ایران در چند دوره گذشته به مدال دست پیدا نمی کردند و دلیل مدال های این دوره شانس بوده است؟ اظهار کرد: تقریبا 5 تا 6 ماه است که با فدراسین جدید کار می کنیم و تیم بسیار جوان و کم تجربه ای را در اختیار داریم که باید برای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا آماده کنیم. در این راستا نیز اگر نفرات جوانی مثل امید احمدی صفا و شاهین موسوی به مدال برسند، نشان می دهد که فدراسیون برنامه ریزی دارد و باید فرصت داد.

او اضافه نمود: هیچ کار یا مدالی شانسی نیست و در حال حاضر با برنامه هایی که از قبل چیده بودیم پیش می رویم. در ایران امثال احمدی صفا کم نیست و باید به آن ها فرصت داد. بوکسورهای سبک وزن ایران باید به مسابقات متعددی اعزام شوند تا به تجربیات بیشتری دست پیدا نمایند. ما از نظر استعداد مسئله ای نداریم و تنها ضعف بوکس ایران نبود مسابقات تدارکاتی و بها ندادن به سبک وزن ها است، خوشبختانه حرکات مثبتی در این زمینه انجام شده است.

احدی در پاسخ به این سوال که آیا فرایند آماده سازی تیم ملی بوکس نسبت به دوره گذشته بازی های آسیایی بهتر شده؟ شرح داد: وقتی که فرایند آماده سازی فعلی را با دوره گذشته بازی های آسیایی مقایسه می کنم تقریبا یکی است. اما در این دوره اهمیت و ارزشی که به تیم ملی داده می گردد اصلا در دوره های گذشته وجود نداشت، اعتمادی هم که الان به کادرفنی و سرمربی می گردد در دوره های گذشته نبود که همین مسئله در تصمیم گیری ها به سرمربی و کادرفنی تیم یاری می نماید.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره ناراحتی فروتن گل آرا به دلیل اعزام نشدن به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، توضیح داد: من در کنار اسامی سه بوکسور دیگر اسامی فروتن گل آرا و اشکان رضایی را به کمیته ملی المپیک داده بودم امادیگر نمی توانم در تصمیم کمیته دخالت کنم. ما محدودیت اعزام داریم و در تصمیم کمیته ملی المپیک نیز نمی توانم دخالت کنم. این سه بوکسوری هم که نفرات اصلی ما برای اعزام هستند، در مسابقاتی که اعزام شدند بهترین نتایج و مدال ها را کسب نموده اند پس قطعا اولویت اعزام با آن ها است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 725

به "سرمربی تیم ملی بوکس: برای سهمیه ها، بیش از این به کمیته و وزارت اصرار نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی بوکس: برای سهمیه ها، بیش از این به کمیته و وزارت اصرار نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید