سرجیو بنتو: احترام زیادی برای پرسپولیس قائلیم

به گزارش تور استانبول، سرمربی صنعت نفت آبادان می گوید که تیمش تمام تلاشش را برای کسب پیروزی مقابل پرسپولیس به کار می گیرد.

سرجیو بنتو: احترام زیادی برای پرسپولیس قائلیم

به گزارش خبرنگاران، صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، فردا (پنجشنبه) از ساعت 20:15 در استادیوم تختی آبادان به مصاف پرسپولیس می رود. پائولو سرجیو بنتو در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: یک بازی سخت مقابل پرسپولیس داریم. بازیکنان انگیزه زیادی برای این بازی دارند. ما مقابل قهرمان لیگ بازی می کنیم و احترام زیادی برای این تیم قائلیم. تمام تلاشمان را برای کسب پیروزی در این دیدار به کار می گیریم.

او اضافه کرد: فردا خواهید دید که چه تغییراتی در ترکیبمان ایجاد نموده ایم. وقتی ما گل دریافت می کنیم، معمولا مردم به این فکر می نمایند که آخرین اشتباه را چه کسی اشتباه می دهد. به خاطر چنین شرایطی، مدافعان و دروازه بان بیشتر از باقی بازیکنان در معرض انتقاد قرار می گیرند اما خیلی اوقات اشتباه خیلی قبل تر رخ می دهد. وقتی شما گل دریافت می کنید، همیشه مشکل از خط دفاع نیست. ما روی همه تیم کار می کنیم تا بتوانیم دفاع تیمی انجام دهیم. در جریان قدرت پرسپولیس هستیم و با تمرکز کافی باید مقابل این تیم بازی کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره غایبان تیمش توضیح داد: عقیل کعبی به بازی فردا می رسد و اگر احتیاج باشد از او استفاده می کنم. شب گذشته یک بازیکن مصدوم به ما اضافه شد که هنوز معین نیست به بازی برسد یا نه.

بنتو در سرانجام درباره آخرین وضعیت بالوتلی، بازیکن جدید این تیم، شرح داد: اطلاعاتی که درمورد بالوتلی می دانم این است که ITC او دریافت گردیده است. همانطور که شما می دانید امروز ایران تعطیل است و فکر می کنم فردا کارهای مربوط به این بازیکن انجام می گردد تا بتواند برای ما بازی کند.

سرانجام پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 8

به "سرجیو بنتو: احترام زیادی برای پرسپولیس قائلیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرجیو بنتو: احترام زیادی برای پرسپولیس قائلیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید