سخنگوی شرکت ملی گاز اطلاع داد؛ یک مورد قطعی گاز در استان گلستان نداشتیم، مشکل قطعی گاز 54 روستای مازندران برطرف شد

به گزارش تور استانبول، بوجارزاده گفت: خوشبختانه با وجود سیلاب شدید در استان گلستان، حتی یک مورد هم قطعی گاز نداشتیم.

سخنگوی شرکت ملی گاز اطلاع داد؛ یک مورد قطعی گاز در استان گلستان نداشتیم، مشکل قطعی گاز 54 روستای مازندران برطرف شد

به گزارش ، مجید بوجارزاده درباره گازرسانی به استان های سیل زده مازندران و گلستان اظهار کرد: خوشبختانه با وجود سیلاب شدید در استان گلستان، حتی یک مورد هم قطعی گاز نداشتیم و شرایط به طور کامل تحت کنترل است.

وی با اشاره به اینکه 3 خط از خطوط لوله انتقال گاز استان گلستان در راستا سیلاب است، اضافه کرد: همکاران ما به صورت شبانه روزی با حضور در کنار­ این خطوط، شرایط را مدیریت می نمایند تا مردم این استان در رفاه و آرامش باشند.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه یکی از خطوط لوله گازرسانی در قائمشهر استان مازندران به دلیل شدت بالای جریان آب در دسترس نیست، گفت: همکاران ما با کوشش شبانه روزی با استفاده از خطوط جانبی، مشکل گاز 54 روستایی که قطع شده بود را رفع کردند و هم اکنون گاز همه روستا ها وصل است.

بوجارزاده ادامه داد: اگر مورد قطعی گاز گزارش گردد به دلیل مصرف بالا و افت فشار گاز منطقه است و مشکلاتی از این دست یک به یک با کوشش­ همکاران ما بر طرف می گردد.

وی تاکید نمود: کارکنان شرکت ملی گاز ایران در آماده باش کامل هستند و افزون بر حیطه کاری خود در موارد دیگر نیز به مردم مناطق سیل زده یاری می رسانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 162

به "سخنگوی شرکت ملی گاز اطلاع داد؛ یک مورد قطعی گاز در استان گلستان نداشتیم، مشکل قطعی گاز 54 روستای مازندران برطرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی شرکت ملی گاز اطلاع داد؛ یک مورد قطعی گاز در استان گلستان نداشتیم، مشکل قطعی گاز 54 روستای مازندران برطرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید