زنده ماندن باورنکردنی کودک پس از سقوط از بالکن!

به گزارش تور استانبول، کودک خردسالی که از بالکن یک آپارتمان و از ارتفاع 10 متری به داخل خیابان سقوط نموده بود، به طرز باورنکردنی ای در داخل یک سه چرخه موتوری در حال عبور فرود آمد و نجات یافت.

زنده ماندن باورنکردنی کودک پس از سقوط از بالکن!

به گزارش خبرنگار ، کودک خردسالی که از بالکن یک آپارتمان به داخل خیابان سقوط نموده بود بطرز معجزه آسایی نجات یافت. این کودک پس از آنکه از ارتفاع 10 متری به پایین سقوط کرد در اتفاقی باورکردنی در داخل یک سه چرخه موتوری فرود آمد و نجات یافت.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده است، چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می کشد. در این ویدئو در حالی یک راننده سه چرخه موتوری در حال عبور از یک خیابان باریک در مقابل آپارتمان است ناگهان این کودک به شکلی معجزه آسا در داخل سه چرخه فرود می آید. محل فرود این کودک آنقدر دقیق است که بیننده تصور می نماید که او فردی بزرگسال بوده که قصد داشته دقیقا در عقب سه چرخه موتوری فرود بیاید. این ویدئو نشان می دهد راننده سه چرخه که ناگهان متوجه فرود چیزی در داخل وسیله نقلیه خود شده بلافاصله به عقب برمی گردد و کودک را مشاهده می نماید.

این کودک که هویتش معین نشده در این حادثه بدون آنکه حتی دچار جراحتی گردد جان سالم بدر برد. این حادثه در منطقه تیکام گاره واقع در ایالت مادهیا پرادش هندوستان رخ داد. هنوز معین نیست که این کودک چطور وارد بالکن شده و یا آنکه والدین او در هنگام وقوع این حادثه کجا حضور داشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 490

به "زنده ماندن باورنکردنی کودک پس از سقوط از بالکن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنده ماندن باورنکردنی کودک پس از سقوط از بالکن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید