ملاقات استاندار آذربایجان شرقی با وزیر بهداشت ، درمان و آموزش

به گزارش تور استانبول، خبرگزاری خبرنگاران-استاندار آذربایجان شرقی در ملاقات با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن تشریح بعضی از مسائل و مسائل حوزه بهداشت و درمان استان، همکاری وزارت بهداشت را برای تسریع در حل این مسائل خواهان شد.

ملاقات استاندار آذربایجان شرقی با وزیر بهداشت ، درمان و آموزش

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛دکتر محمدرضا پورمحمدی در این ملاقات که به همراه نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی انجام شد، بر تجهیز بیمارستان بچه ها مردانی آذر از سوی وزارت بهداشت تأکید کرد و گفت: تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان، حجم وسیعی از مراجعات را جوابگو بوده و می تواند در ارتقای سطح خدمات بهداشتی در شمال غرب کشور موثر باشد.

وی خواهان گشایش ارزی برای تأمین تجهیزات این بیمارستان از سوی یکی از شرکت های وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شد و گفت: بخشی از تجهیزات خریداری شده است که باید سریعاً معین تکلیف گردد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خواهان توجه ویژه وزارت بهداشت به بازسازی، بهسازی و تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی استان شد و گفت: عملیات اجرایی بیمارستان های آذرشهر و عجب شیر به سرانجام رسیده و مردم، خواهان تجهیز سریع این بیمارستان ها هستند.

وی با قدردانی از وزارت بهداشت نسبت به خریداری و تحویل دستگاه های سی تی اسکن به تعدادی از مراکز درمانی استان، گفت: در حال حاضر شهرستان های شبستر، هشترود، ملکان و کلیبر نیز به این دستگاه احتیاج دارند.

پورمحمدی با گلایه از عدم انجام تعهدات یکی از شرکت ها در نصب دستگاه های اکسیژن ساز در استان، از وزیر بهداشت پیگیری این موضوع را خواهان شد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از کوشش های مدافعان سلامت و مسئولان حوزه بهداشت و درمان در مقابله با بیماری کرونا، بر عزم جدی مسئولان و همه بخش های مختلف استان برای قطع زنجیره انتقال این بیماری تأکید کرد

دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در این ملاقات با قدردانی از کوشش ها و خدمات مسئولان و کادرهای بهداشت و درمان استان آذربایجان شرقی و همچنین ابراز خرسندی از همراهی مردم این استان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بر پیگیری و حل مسائل و مسائل حوزه بهداشت و درمان استان قول مساعد داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1341

به "ملاقات استاندار آذربایجان شرقی با وزیر بهداشت ، درمان و آموزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات استاندار آذربایجان شرقی با وزیر بهداشت ، درمان و آموزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید