دیدارهای ترامپ و تیم کوک به نفع اپل

به گزارش تور استانبول، پس از تصویب تعرفه های سنگین تجاری ایالات متحده علیه چین، یکی از شرکت هایی که به شدت متضرر شد شرکت اپل بود. بر همین اساس نیز مدیرعامل اپل طی سال 2018 و 2019 حداقل 5 بار کوشش کرد ضمن دیدار با دونالد ترامپ، او را متقاعد کند که دست از قوانین سخت خود بردارد.

دیدارهای ترامپ و تیم کوک به نفع اپل

تیم کوک مدیرعامل اپل روابطی بسیار محبت آمیز با چین دارد. این روابط بر پایه فراوری قطعات اپل در چین شکل گرفته و بسیاری از فعالیت های تجاری اپل در جهت چین انجام می گردد.

آخرین جلسه بین این تیم کوک و ترامپ روز آدینه برگزار گردید. ترامپ توییت کرد: شام امشب با تیم کوک مدیرعامل اپل باعث شد هزینه های هنگفتی در ایالات متحده آمریکا خرج گردد! . این توییت باعث می گردد حدس بزنیم نشانه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه گفتگوی آزاد کوک با ترامپ، به نفع اپل بوده است و احتمالا این شرکت از تعرفه های تجاری سنگین معاف می گردد.

اخیرا نیز اپل اقدام به انتشار بیانیه مطبوعاتی کرد و نوشت که به خاطر سهم خود در اقتصاد ایالات متحده به خود افتخار می نماید. اپل خاطرنشان کرد که سال گذشته 60 میلیارد دلار برای تأمین کنندگان آمریکا هزینه نموده است و از 450هزار شغل حمایت می نماید.

،انتخاب

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 278

به "دیدارهای ترامپ و تیم کوک به نفع اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدارهای ترامپ و تیم کوک به نفع اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید