دولت ایتالیا انتها تسلیم خواسته باشگاه های سری A شد، احتمال لغو مسابقات با وجود بازگشت بازیکنان به زمین تمرین

به گزارش تور استانبول، فشار اهالی فوتبال ایتالیا به دولت این کشور برای صدور مجوز از سرگیری تمرینات انتها جواب داد و فوتبالیست های شاغل در کالچو به زودی می توانند تمرین نمایند.

دولت ایتالیا انتها تسلیم خواسته باشگاه های سری A شد، احتمال لغو مسابقات با وجود بازگشت بازیکنان به زمین تمرین

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، دولت ایتالیا به تمام باشگاه های فوتبال این کشور که به دلیل شیوع کرونا دو ماه است مسابقات و تمرینات شان به حالت تعلیق درآمده اجازه داد که از فردا (دوشنبه) تمرینات خود را به صورت فردی از سر بگیرند.

جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا هفته گذشته بخشنامه ای را درباره شروع فاز دوم مبارزه با ویروس کرونا در این کشور خاطرنشان کرد که مطابق آن تنها شهروندان عادی می توانستند از فردا به صورت فردی در پارک ها و فضاهای سبز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی فعالیت بدنی داشته باشند اما اجازه انجام همین کار در زمین های تمرینی از ورزشکاران رشته های گروهی مانند فوتبال سلب شده بود. این ماجرا اعتراض مدیران سری A و باشگاه های ایتالیایی را در پی داشت.

پس از آنکه استانداران چند استان کم خطر ایتالیا از جمله امیلیا کامپانیا و لاتزیو به تیم های این منطقه اجازه دادند تمرینات شان را به صورت انفرادی از سر بگیرند، دولت ایتالیا به سایر تیم های این کشور هم اجازه داد که از روز دوشنبه به زمین تمرینی برگردند تا از بی عدالتی و عدم وجود شرایط یکسان برای تمام تیم ها جلوگیری گردد.

مطابق بخشنامه اولیه دولت ایتالیا، ورزشکاران رشته های تیمی باید تا 18 می (29 اردیبهشت) صبر می کردند تا به زمین تمرینی برگردند اما بعد از آنکه چند تیم اجازه تمرین پیدا کردند، دولت تصمیم گرفته که به همه تیم ها این مجوز را بدهد. به نظر می رسد دلایل باشگاه ها و اتحادیه فوتبالیست های ایتالیا برای متقاعد کردن دولت کافی بوده است. آنها معتقد بودند که انفرادی تمرین کردن ورزشکاران در زمین های تمرینی که به طور مرتب ضدعفونی می گردد برای آنها به مراتب امن تر از ورزش کردن در پارک های محلی است.

با این حال نشریه رپوبلیکای ایتالیا گزارش داده که هنوز امکان دارد جوزپه کونته دستور دهد فصل جاری سری A مختومه اعلام گردد. این موضوع به نتیجه جلسه او و دیگر مسئولان دولت ایتالیا در روز چهارشنبه بستگی خواهد داشت.

تمامی 20 باشگاه ایتالیا بر تمایل خود برای به خاتمه رساندن فصل تأکید نموده اند و به نظر می رسد که تنها مانع باقی مانده تصویب پروتکل های پزشکی لازم برای بازگشت آنها به زمین مسابقه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 985

به "دولت ایتالیا انتها تسلیم خواسته باشگاه های سری A شد، احتمال لغو مسابقات با وجود بازگشت بازیکنان به زمین تمرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت ایتالیا انتها تسلیم خواسته باشگاه های سری A شد، احتمال لغو مسابقات با وجود بازگشت بازیکنان به زمین تمرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید