خبرنگاران سخنگوی فدراسیون فوتبال: لژیونرها به اردوی تیم ملی می آیند، بعد از جام حذفی با پرسپولیس مذاکره می کنیم

به گزارش تور استانبول، تهران- خبرنگاران- سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: به خاطر شیوع ویروس کرونا پروازها با مسائل زیادی روبرو شده است اما بر خلاف شایعاتی که مطرح شده بازیکنان لژیونر نیز در این اردو کنار تیم ملی حضور دارند.

خبرنگاران سخنگوی فدراسیون فوتبال: لژیونرها به اردوی تیم ملی می آیند، بعد از جام حذفی با پرسپولیس مذاکره می کنیم

امیر مهدی علوی در گفت وگویی تلویزیونی درباره به تعویق افتادن بازی های تیم ملی در انتخابی جام جهانی و جام ملت ها گفت: با مشخص شدن برنامه جدید فیفا، برنامه ریزی جدیدی صورت می گیرد. ظرف یکی 2 روز آینده در جلسه ای که ترتیب داده شده است تا به روز رسانی برنامه ها را در دستور کار قرار دهیم. در این جلسه مهدی محمدنبی، مهدی خراطی و مسوولان سازمان لیگ حضور خواهند داشت.

وی در ادامه اضافه نمود: در این جلسه راجع به اردوی شهریورماه، فینال جام حذفی و برنامه ریزی میان مدت تا آغاز مسابقات انتخابی جام جهانی صحبت خواهد شد. پس از عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی اردوی تیم ملی آغاز می شود. لیست تیم ملی نیز از سایت رسمی فدراسیون اعلام خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال همچنین گفت: تیم ملی 17 شهریور در تاشکند مقابل ازبکستان بازی می کند و قطعی است. از سوی فدراسیون ازبکستان تماس های متعددی صورت گرفت و تاکید به برگزاری این بازی بود. این نخستین حضور آقای اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی هست. به خاطر شیوع ویروس کرونا پروازها با مسائل زیادی روبرو شده است اما بر خلاف شایعاتی که مطرح شده بازیکنان لژیونر نیز در این اردو کنار تیم ملی حضور دارند.

وی درباره زمان برگزاری بازی های رسمی تیم ملی گفت: هنوز چیزی قطعی به ما اعلام نشده است اما احتمالا در ماه مارچ سال 2021 که به تاریخ ما می شود فروردین سال 1400 می تواند آغاز مجدد مسابقات انتخابی جام جهانی باشد. البته ما منتظر تصمیم رسمی فیفا و ای اف سی هستیم.

علوی درباره خاتمه ماجرای کریم باقری اذعان داشت: درباره کریم باقری سوالات زیادی مطرح است. فدراسیون تمایل دارد تا با باشگاه پرسپولیس تعامل داشته باشد تا از ظرفیت حضور کریم باقری در تیم ملی هم استفاده شود. پس از خاتمه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، فرایند مذاکرات میان مجموعه پرسپولیس، کریم باقری و فدراسیون ادامه خواهد داشت تا بتوانیم از توانایی ایشان استفاده کنیم.

وی همچنین شرح داد: خبری را برای اولین بار عرض می کنم. الزاماتی از سوی فدراسیون جهانی برای شفاف سازی درباره اطلاعات مالی کارگزارها مشخص شده است و این اطلاعات در سایت فدراسیون اطلاع رسانی می شود. جلسات فشرده ای در حضور دبیرکل فدراسیون برگزار شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1169

به "خبرنگاران سخنگوی فدراسیون فوتبال: لژیونرها به اردوی تیم ملی می آیند، بعد از جام حذفی با پرسپولیس مذاکره می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سخنگوی فدراسیون فوتبال: لژیونرها به اردوی تیم ملی می آیند، بعد از جام حذفی با پرسپولیس مذاکره می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید