خبرنگاران ساخت مجموعه ورزشی در محله مرادآباد تهران شروع شد

به گزارش تور استانبول، تهران- خبرنگاران- شهردار منطقه 5 تهران خاطرنشان کرد: پس از سال ها چشم انتظاری اهالی محله مراد آباد، زمین خاکی این محله را با قرارداد مشارکتی به زمین چمن مصنوعی و سالن بدنسازی ارتقا خواهیم داد.

خبرنگاران ساخت مجموعه ورزشی در محله مرادآباد تهران شروع شد

به گزارش خبرنگاران، محمود کلهری روز سه شنبه در مراسم کلنگ زنی کمپ ورزشی و زمین چمن مصنوعی در محله مرادآباد گفت: یکی از وظایف شهرداری تهران تامین فضاهای ورزشی است و با توجه به دستور شهردار تهران در مورد پروژه های توسعه محلی و احتیاج محله مراد آباد به سرانه ورزشی نسبت به ساخت یک استادیوم در این محله اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه اماکن ورزشی یاری گرفته شده اذعان داشت: این قرارداد 10 ساله بوده و درآمدی پایدار برای شهرداری منطقه 5 خواهد داشت.

شهردار منطقه 5 گفت: علاوه بر این مردم محله نیز استفاده های لازم را از آن خواهند کرد و در کنار آن ایجاد اشتغال خواهد شد.

به گفته وی، هدف از احداث این مجموعه، توسعه اماکن و فضاهای ورزشی در سطح منطقه و در راستای افزایش نشاط و سلامتی شهروندان علی الخصوص نوجوانان و جوانان است.

شهردار منطقه 5 توضیح داد: مقدمات ساخت این کمپ ورزشی از 20 اسفند شروع شده و سرمایه گذار تا اواخر بهار باید آن را به بهره برداری برساند.

وی افزود: راه های دسترسی آسان مردم برای ساخت مجموعه های ورزشی دراولویت شهرداری منطقه پنج است و اعتقاد داریم که هرچه برای ورزش شهروندی و مهیا کردن این مراکز برای شهروندان قدم برداریم کم است.

در انتها این مراسم کلنگ کمپ ورزشی توسط ملی پوشان اسبق فوتبال ایران و شهردار منطقه 5 و سایر مسوولان حاضر در مراسم به زمین زده شد.

آیین مراسم کلنگ زنی با حضور پیشکسوتان فوتبال از جمله حمید جاسمیان، محمود حقیقیان، سعید عزیزیان، فرهاد کاظمی، نیما نکیسا، احمد جانعلی، علی خسروی، محمد برزگر، یعقوب وطنی و شورایاری و مدیریت محله مراد آباد و شهروندان ورزش دوست و مدیران و مسئولین شهری برگزار گردید.

محله­ مرادآباد در شمال شرقی منطقه­ 5 شهرداری تهران قرار داشته و از شمال به کوه­های البرز، از جنوب به سیمون بولیوار و محله­ المهدی، از غرب به محله­ حصارک و دیوار شرقی دانشگاه آزاد اسلامی (واحد علوم و تحقیقات) و از شرق به محله­ های شهرک نفت (در شمال)، شهرک کوهسار(در جنوب) و خیابان الوند (شهیدچمران) محدود می­ گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1559

به "خبرنگاران ساخت مجموعه ورزشی در محله مرادآباد تهران شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساخت مجموعه ورزشی در محله مرادآباد تهران شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید