خبرنگاران درمانگاه های تخصصی کرمانشاه فعال هستند

به گزارش تور استانبول، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا متخصصان داخلی، ریه و عفونی در همه کلینیک های دانشگاه حاضر بوده و در حال ارایه خدمات درمانی به همشهریان هستند.

خبرنگاران درمانگاه های تخصصی کرمانشاه فعال هستند

دکتر بهمن روشنی روز یکشنبه پس از بازدید از کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه نمود: همه تخصص ها در کلینیک ها فعال هستند و بخش شیمی درمانی کلینیک مهدیه براساس برنامه ریزی های قبلی صورت گرفته فعال است.

به گفته او، اکنون در شهر کرمانشاه 6 کلینیک تخصصی فعال و در حال ارایه خدمات به مردم است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در 24 ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست 13 نفر آمار مبتلایان این استان به 115 نفر رسید که 10 نفر از آنان فوت نموده اند.

دکتر محمدابراهیم صبور روز یکشنبه (25 اسفند) در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز 616 بیمار مشکوک به کووید 19 در بیمارستان های استان بستری شدند که 503 نفر از آنان ترخیص شده اند.

رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه اکنون 96 نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، اضافه نمود: براساس آمار 53 نفر در شهرستان کرمانشاه، 9 نفر در اسلام آبادغرب، 20 نفر در سنقر، 14 نفر در کنگاور، سه نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، 6 نفر گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، 2 نفر در پاوه و 2 نفر در سرپل ذهاب به کرونا مبتلا شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 875

به "خبرنگاران درمانگاه های تخصصی کرمانشاه فعال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درمانگاه های تخصصی کرمانشاه فعال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید