خبرنگاران حل مشکل آب بیرم لارستان در گروی تامین 16 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش تور استانبول، شیراز-خبرنگاران- راهکارهای حل مشکل آب مردم بیرم لارستان روز یکشنبه در نشستی به میزبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس آنالیز و اعلام شد که تحقق این امر در کوتاه مدت نیازمند تامین 16 میلیارد ریال اعتبار است.

خبرنگاران حل مشکل آب بیرم لارستان در گروی تامین 16 میلیارد ریال اعتبار

در این جلسه که با حضور مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس، بخشدار، شهردار ، اعضای شورای شهر و تعدادی از معتمدین محلی بخش بیرم لارستان برگزار گردید، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: موضوع آبرسانی به بخش بیرم شهرستان لارستان، همانند سایر نقاط استان که از مشکل کمبود آب رنج می برند از موضوعات مهم است که در این راستا اقدامات لازم از سوی شرکت آبفا استان فارس در مورد برطرف این مشکل انجام خواهد شد.

حسن نوروزی یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس برای حل مسائل نقاط محروم استان فارس، از یاری های قانونی و در حدتوان خود دریغ نخواهد کرد.

بنا بر گزارش شامگاه یکشنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در تصمیم گیری های بودجه ای استان فارس می بایست مبتنی بر اولویت ها و به صورت منطقه ای عمل کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس با اشاره به محدودیت های بودجه ای و موضوع ممنوعیت جابه جایی اعتبار در فصول مختلف بودجه اشاره نمود و افزود: در توزیع اعتبارات بین شهرستان های استان فارس به هیچ وجه تصمیمات نقطه ای نگرفتیم بلکه به صورت پهنه ای و منطقه ای اقدام کرده ایم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه موافق تصمیمات نقطه ای در بحث توزیع اعتبارات نیستیم، اما در بعضی مواقع، بروز حوادثی غیرمترقبه همانند آتش سوزی ها در عرصه های منابع طبیعی، شیوع بیماری کرونا و حمله ملخ ها سبب می گردد تا در این زمینه از سوی مرکز اعتباراتی ابلاغ گردد.

علی بوستانی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز در این نشست گفت: برای حل مشکل آبرسانی به بخش بیرم لارستان در کوتاه مدت به اعتباری افزون بر 16 میلیارد ریال احتیاج است.

آنالیز مسائل و مسائل راه های ارتباطی بخش بیرم لارستان به خصوص راه ارتباطی آبکنه به عمادده از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود که در مورد چگونگی حل این مشکل نیز توضیحاتی ارائه شد.

بخش بیرم از توابع شهرستان لارستان در جنوب استان فارس واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1114

به "خبرنگاران حل مشکل آب بیرم لارستان در گروی تامین 16 میلیارد ریال اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حل مشکل آب بیرم لارستان در گروی تامین 16 میلیارد ریال اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید