خبرنگاران حجم ترافیک در غرب خراسان رضوی نگران کننده است

به گزارش تور استانبول، سبزوار - خبرنگاران- رییس پلیس راه سبزوار گفت: حجم ترافیک در راستا جنوبی جاده شاهرود به سبزوار نیمه سنگین است که این موضوع با توجه به شیوع بیماری کرونا نگران کننده است.

خبرنگاران حجم ترافیک در غرب خراسان رضوی نگران کننده است

سرهنگ مهدی ایزد پناه پنجشنبه شب با بیان این مطلب به خبرنگار خبرنگاران افزود: عصر امروز از ساعت 16 تا حدود 19 شرایط ترافیک جهت جنوبی جاده شاهرود به سبزوار نیمه سنگین بود و هم اینک این شرایط عادی و روان است.

وی افزود: بستر لازم برای توقیف خودروها مهیا شده و شرایط آرام سازی ترافیک با کوشش عوامل پلیس راه و راهداری اجرا شده است اما تا به امروز شاهد استقرار پایگاههای غربالگری مسافران در جهت ورودی شهرستان سبزوار نبوده ایم.

رییس پلیس راه سبزوار کفت: ماموران پلیس راه نیز در کنار سایر دستگاهها دغدغه ورود بیشتر ویروس کرونا از مبادی ورودی به استان خراسان رضوی را دارند.

سرهنگ مهدی ایزد پناه گفت: تعطیلات پیش رو و نوروز 99 فرصت مناسبی برای سفر نیست و از همه مردم تقاضا داریم سفرهای خود را به زمان پس از پاکی از بیماری کرونا موکول کنند.

طول راههای سبزوار هزار و 500 کیلومتر شامل 85 کیلومتر بزرگراه، 53 کیلومتر راه اصلی و 180 کیلومتر راه فرعی است. مرکز این شهرستان در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 867

به "خبرنگاران حجم ترافیک در غرب خراسان رضوی نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حجم ترافیک در غرب خراسان رضوی نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید