خبرنگاران برف ، راه برخی روستاهای سوادکوه را بست

به گزارش تور استانبول، ساری - خبرنگاران - سرپرست فرمانداری سوادکوه گفت که بارش برف سنگین روز آدینه راه دسترسی برخی از روستاهای این شهرستان را مسدود نموده است و کوشش برای بار کردن آنها ادامه دارد.

خبرنگاران برف ، راه برخی روستاهای سوادکوه را بست

عین الله طالبی آدینه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد : با توجه به این که پهنه جغرافیایی شهرستان گسترده و امکانات راهداری اندک است ، بنا بر این تمام سعی و کوشش طی شبانه روز گذشته بر باز نگه داشتن محور اصلی بوده که چند بار با بسته شدن مقطعی و موقتی روبرو بوده است.

وی گفت : هم اکنون محور اصلی سوادکوه با امکاناتی که اداره راهداری مازندران در اختیار قرار داده ، باز است.

سرپرست فرمانداری سوادکوه با اعلام اینکه شدت برف در این شهرستان سنگین بوده است ، گفت : نشست مدیریت بحران با حضور مسئولان دستگاه های مربوطه برگزار گردید و هم اکنون تمام تیم های راهداری، منابع طبیعی، شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها در حال کوشش هستند.

وی شرح داد : هم اکنون شهرداری ها در حوزه شهری مشغول برفروبی هستند و امشب هم نیروهای شهرداری نسبت به نمک پاشی جهت شهری اقدام می نمایند تا از یخ زدگی جلوگیری گردد.

بی توجهی به هشدار هواشناسی

طالبی از آنچه که بی توجهی برخی شهروندان به هشدارهای چند روز گذشته هواشناسی نامید ، انتقاد کرد و گفت : متاسفانه با وجود هشدارهای هواشناسی برخی از شهروندان به روستاهای بالادست سفر کردند و هم اکنون گرفتار برف شده اند و برای بازگشت درخواست بازگشایی جهت را دارند.

وی اضافه کرد : برای بازگشایی منطقه ولوپی 2 دستگاه لودر به کار گرفته شد و هم اکنون در این جهت تردد به سختی در حال اجرا است.

طالبی با اعلام این که به دلیل بارش شدید برف عملیات بازگشایی جهتهای روستایی با سختی در حال اجرا است ، گفت : هم اکنون سه دستگاه تراکتور برف روب در منطقه کسیلیان مشغول فعالیت برای بازگشایی جهت هستند و سایر جهتها هم به نوبت بازگشایی خواهند شد.

قطعی برق در هشت روستا

سرپرست فرمانداری سوادکوه همچنین از قطعی برق برخی از مناطق شهرستان در پی بارش سنگین برف اطلاع داد.

طالبی گفت که در حال حاضر برق برخی از مناطق شهری و هشت روستا قطع است ، گفت : متاسفانه به دلیل سقوط درخت بر روی کابل های برق برخی از مناطق شاهد قطعی برق بوده اند که عوامل نیروهای برق در حال کوشش برای برطرف مشکل هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1394

به "خبرنگاران برف ، راه برخی روستاهای سوادکوه را بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برف ، راه برخی روستاهای سوادکوه را بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید