خبرنگاران آتش سوزی مجتمع مسکونی در اهواز چهار مصدوم داشت

به گزارش تور استانبول، اهواز- خبرنگاران- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در کوی نیروی اهواز چهار مصدوم برجا گذاشت.

خبرنگاران آتش سوزی مجتمع مسکونی در اهواز چهار مصدوم داشت

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ابراهیم قنبری پنجشنبه شب گفت: در ساعت 17:51 دقیقه پنجشنبه در تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در کوی نیرو اطلاع رسانی شد.

وی ادامه داد: در پی این حادثه ستاد فرماندهی سازمان چهار دستگاه خودروی اطفا حریق و امداد ونجات را با امکانات و تجهیزات کافی به محل حادثه اعزام کرد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اعلام شعله ور شدن آتش در طبقه های دوم و سوم این مجتمع مسکونی چهار طبقه گفت: ماموران آتش نشانی سریعا به 2 گروه تقسیم و یک گروه با ایمن سازی محل حادثه مشغول مهار شعله های آتش شدند.

وی اعلام کرد: گروه دیگر آتش نشانان همزمان با گروه اول وارد مجتمع شدند وعملیات امداد و نجات ساکنان مجتمع را شروع کردند و هشت نفر از ساکنان گرفتار درمیان دود و شعله های آتش را از محل حادثه خارج کردند.

این حادثه چهار مصدوم داشت که برای انجام مراحل درمانی تحت مراقبت امدادگران اورژانس 115 قرار گرفتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 938

به "خبرنگاران آتش سوزی مجتمع مسکونی در اهواز چهار مصدوم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش سوزی مجتمع مسکونی در اهواز چهار مصدوم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید