حمله توپخانه ای ائتلاف سعودی به فرودگاه بین المللی الحدیده

به گزارش تور استانبول، یگان توپخانه ای ائتلاف سعودی با نقض مجدد آتش بس، فرودگاه بین المللی الحدیده را که در غرب یمن واقع است، هدف قرار داد.

حمله توپخانه ای ائتلاف سعودی به فرودگاه بین المللی الحدیده

جهت دریافت خدمات طراحی ورودی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ائتلاف سعودی فرودگاه بین المللی الحدیده واقع در غرب یمن را هدف حملات توپخانه ای خود قرار داد.

شبکه خبری المسیره ضمن پوشش این خبر به جزئیات آن این حمله و تلفات احتمالی ناشی از آن اشاره ای نکرد.

هیأت صنعاء (دولت نجات ملی) و هیأت دولت مستعفی یمن اواسط آذر ماه سال گذشته (1397)، پس از دو سال توقف مذاکرات، انتها گفت و گوها با هدف رسیدن به صلح را در استکهلم سوئد شروع کردند و به توافق رسیدند. در جریان این مذاکرات قرار بود، نیروهای طرفین در هفتم ژانویه گذشته از الحدیده خارج شوند تا حمله ای به الحدیده صورت نگیرد و زمینه برای ادامه مذاکرات و در نتیجه انتها دادن به جنگ چهار ساله یمن فراهم گردد.

اما در نتیجه نقض مکرر آتش بس الحدیده توسط ائتلاف سعودی، این توافق اجرایی نشد، نهایتا انصارالله هفته جاری به صورت یکجانبه نیروهای خود را از الحدیده خارج کرد (جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 643

به "حمله توپخانه ای ائتلاف سعودی به فرودگاه بین المللی الحدیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله توپخانه ای ائتلاف سعودی به فرودگاه بین المللی الحدیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید