جهادگران دانشگاه فرهنگیان قزوین با فراوری ماسک به مبارزه با کرونا رفتند

به گزارش تور استانبول، مسئول هیئت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: کار فراوری ماسک در دانشگاه فرهنگیان قزوین در دو شفیت با حضور نیرو های جهادی ادامه دارد و تمام ماسک های فراوریی بین افراد بی بضاعت توزیع می گردد.

جهادگران دانشگاه فرهنگیان قزوین با فراوری ماسک به مبارزه با کرونا رفتند

مهدی بردبار، مسئول هیئت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، گفت: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با یاری اساتید و نیرو های مردمی با راه اندازی یک کارگاه در دانشگاه فرهنگیان قزوین، زیر نظر مراکز بهداشتی و درمانی در دو شیفت صبح ها خواهران و بعد از ظهر ها برادران، نشان دادند می گردد کار را به دست جوانان سپرد.

بردبار عنوان نمود: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان معتقدند الگوی شفابخش مدیریت کشور ما در برهه کنونی بازگشت به الگوی مدیریت فرماندهان جنگ در دوره دفاع مقدس است. الگوی مدیریتی که نمی گوید برو، بلکه می گوید بیا و خودش در نقطه اصلی نبرد و خطّ مقدم در حال فعالیت است. این جوانان معتقدند زمانی که نحوه مدیریتی آن موقع را مرور می کنیم فرماندهان جوان در شرایط بسیار پیچیده و سخت با آن امکانات محدود جنگ را اداره کردند که متوسط سنشان زیر سی سال بود، و ما امروز درس های خیلی زیادی را از شرایط آن روز کشور یاد گرفتیم.

مسئول هیئت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین با اشاره به فراوری ماسک از دانشجویان توضیح داد: با همت دانشجویان و نیرو های مردمی کارگاه راه اندازی شد و امروز بیستمین روز از فعالیت بی وقفه جهادگران دانشگاه فرهنگیان است که در جریان این فعالیت، بیش از 3000 ماسک فراوری و در بین مردم توزیع شد و این فعالیت ارزشمند کماکان هر روزه ادامه دارد.

وی گفت: کار فراوری ماسک در دانشگاه فرهنگیان قزوین در دو شفیت صبح (خواهران) و عصر (برادران) با حضور نیرو های جهادی ادامه دارد . تمام ماسک های فراوریی و به افراد بی بضاعت و در معرض ابتلا این بیماری اهدا می گردد. روزانه چیزی در حدود 300 تا 400 ماسک نیز در دانشگاه فرهنگیان تهیه و توزیع می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 921

به "جهادگران دانشگاه فرهنگیان قزوین با فراوری ماسک به مبارزه با کرونا رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهادگران دانشگاه فرهنگیان قزوین با فراوری ماسک به مبارزه با کرونا رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید