جزئیات وام ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی

به گزارش تور استانبول، علی دهقان کیا، رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی درباره جزئیات وام های ضروری بازنشستگان گفت: بازنشستگان کشوری هر ساله به میزان 5 میلیون تومان وام می گیرندو با توجه به اینکه تعداد آن ها کم است 80 درصد بازنشستگان کشوری از این وام ها برخوردار می شوند.

جزئیات وام ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی

به گزارش فارس، دهقان کیا در ادامه توضیح داد: سازمان تأمین اجتماعی 3 میلیون و 300 هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر دارد که هر ساله به 40 هزار نفر وام 3 میلیون تومانی داده می گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تعداد بازنشستگان تأمین اجتماعی زیاد است و درصد کمی از آن ها هر ساله از این تسهیلات برخوردار می شوند، بنابراین در حال مذاکره هستیم که میزان وام و تعداد بازنشستگانی که از آن بهره مند می شوند را در سازمان تأمین اجتماعی افزایش دهیم.

رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی در ادامه گفت: بر همین اساس در صورت توافق تعداد وام ها را از 40 هزار تا 400 هزار در امسال می رسانیم و به هر بازنشسته نیز 3 تا 4 میلیون تومان وام پرداخت خواهیم کرد.

وی در خاتمه گفت: با بانک رفاه و سازمان تأمین اجتماعی مذاکراتی از سوی کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی اجرا شده است و احتمالاً در صورت وجود زیرساخت های لازم در خردادماه این وام ها به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1002

به "جزئیات وام ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات وام ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید