ثبت نام آزمون جامع زبان دانشگاه خوارزمی تا 20 خرداد ماه ادامه دارد

به گزارش تور استانبول، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون جامع زبان شروع شده است و 20 خرداد ماه سرانجام می یابد، همچنین آزمون 29 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

ثبت نام آزمون جامع زبان دانشگاه خوارزمی تا 20 خرداد ماه ادامه دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

عبداللهی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: دانشگاه خوارزمی مرکززبانی با نام kelt دارد.

وی ادامه داد: دانشجویان برای شرکت در آزمون جامع دکتری باید حد نصاب نمره زبان را داشته باشند، و از آن جایی که آزمون زبان در دانشگاه ها برگزار نمی گردد؛ دانشجویان دکتری نمی توانند مجوز شرکت در آزمون جامع را دریافت نمایند. به همین دلیل دانشگاه خوارزمی با ایجاد استاندارد های لازم، مرکز زبانی را دایرکرده است تا دانشجویان دکتری بتوانند

حد نصاب نمره زبان را دریافت نمایند.

عبداللهی در انتها اعلام کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون جامع زبان شروع شده است و 20 خرداد ماه انتها می یابد. همچنین آزمون 29 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1041

به "ثبت نام آزمون جامع زبان دانشگاه خوارزمی تا 20 خرداد ماه ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون جامع زبان دانشگاه خوارزمی تا 20 خرداد ماه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید