تونس، ابتلای بعضی سفرا به کرونا، آمار مبتلایان افزایش یافت

به گزارش تور استانبول، وزیرخارجه تونس از ابتلای تعدادی از سفیران این کشور به ویروس کرونا خبرداد .از سوی دیگر شمار مبتلایان به این ویروس در تونس به 918 نفر افزایش یافت.

تونس، ابتلای بعضی سفرا به کرونا، آمار مبتلایان افزایش یافت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تونسی الشروق، وزیر خارجه تونس با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح دنیا گفت: سفارتخانه ها و کنسولگری های تونس درکشورهای مختلف دنیا از جمله کشورهایی که ویروس کرونا در آنها شیوع دارد، همچنان فعالند اما کارکنان این مراکز دیپلماتیک برای محافظت از خود در برابر این ویروس از ماسک و وسائل محافظتی لازم بهره مند نیستند.

نورالدین الری توضیح داد: به همین دلیل، بعضی از سفیران تونسی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. این در حالی است که بیشتر مراکز دیپلماتیک کشورهای مختلف به دلیل شیوع کرونا تعطیل هستند و تونس تنها کشور دنیا است که تمام مراکز دیپلماتیک آن همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

در همین حال، وزارت بهداشت تونس در جدیدترین بیانیه ای خود گفت: با مثبت شدن نتایج آزمایشات پزشکی 9 نفر به ویروس کوید 19 شمار مبتلایان یه این ویروس به 918 نفر رسید که از این تعداد 38 نفر جان خود را از دست داده و 190 نفر هم بهبود یافته اند.

این وزارتخانه بیشترین بیماران کرونایی در استان های تونس، آریانه ، بن عروس، سوسه، مدنین، منوبه، منستیر، صفاقس، بنزرت، قابس، قفصه، مهدیه و ... عنوان نمود.

دولت تونس به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور تمام مدارس، دانشگاه های تونس را تعطیل ، برگزاری هرگونه تجمعات عمومی را ممنوع و مقررات قرنطینه سراسری را بر این کشور اعمال کرد. اکنون تمام مرزهای زمینی هوایی و دریایی تونس بسته است و شهروندان فقط برای تهیه کالاهای ضروری مجازند از خانه بیرون بروند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 976

به "تونس، ابتلای بعضی سفرا به کرونا، آمار مبتلایان افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تونس، ابتلای بعضی سفرا به کرونا، آمار مبتلایان افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید