شرح درباره کناره گیری محسن رضایی از کمیسیون مالی دولت

به گزارش تور استانبول، معاون اجرایی رئیس جمهور علت کناره گیری او و محسن رضایی از کمیسیون مالی دولت را توضیح داد.

شرح درباره کناره گیری محسن رضایی از کمیسیون مالی دولت

به گزارش ایسنا، سید صولت مرتضوی درباره علت کناره گیری او و محسن رضایی از کمیسیون مالی دولت، اظهار کرد: در پی انتشار متنی درباره اصلاح ساختار کمیسیون مالی دولت، متاسفانه برآورد های سلیقه ای و ناروایی از سوی بعضی از رسانه های داخلی و خارجی در این رابطه مطرح شد که ضروری است توضیح ماوقع را به اطلاع مردم برسانم.

وی اضافه کرد: در یکی از جلسات دولت، بحث حضور اعضای دولت در کمیسیون های مربوطه صورت گرفت که من پیشنهاد دادم به نظر می رسد تعداد اعضای کمیسیون ها یک اندازه زیاد است و ضرورت دارد که اعضای کمیسیون ها اصلاح شوند. من عضو دو کمیسیون زیربنایی و مالی دولت بودم.

لازمه حضور در کمیسیون ها و اظهارنظر کارشناسی مطالعه پیش جلسه و وقت گذاری کافی در کمیسیون هاست به همین علت من درخواست کردم که از عضویت کمیسیون مالی خارج شوم. آقای محسن رضایی معاون مالی رئیس جمهور هم درخواست خروج از کمیسیون مالی را نظر به مشغله فراوان کار و نبود امکان برای حضور در جلسات کمیسیون مالی بیان کرد.

مرتضوی ادامه داد: اصلاح آیین نامه به مصوبه هیات وزیران احتیاج داشت و آقای مخبر این مصوبه را ابلاغ کردند، ولی متاسفانه بعضی رسانه ها استفاده ناصوابی از این مصوبه کردند.

وی در خاتمه گفت: همچنان آقای رضایی با تمام قوا در حوزه معاونت مالی ریاست جمهوری و هم دبیری شوراهاو جلساتی که بر عهده وی است، حضور دارد و دولت حداکثر استفاده را از وی خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2060

به "شرح درباره کناره گیری محسن رضایی از کمیسیون مالی دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح درباره کناره گیری محسن رضایی از کمیسیون مالی دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید