تغییر در مالیات فدرال کانادا اجرایی شد

به گزارش تور استانبول، حجم تغییرات در قانون مالیات فدرال سال جاری زیاد است. بعضی چک حقوقی شما را تغییر می دهد، بعضی فاکتورهایی که دریافت می کنید و بعضی دیگر برای زمانی است که شما صاحب کسب وکاری باشید.

تغییر در مالیات فدرال کانادا اجرایی شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اولین نکته ای که کارمندان متوجه خواهند شد افزایش کسری طرح بازنشستگی کانادا (Canada Pension Plan) است - سال جاری اولین سال افزایش کسری است که تا پنج سال و برای بهینه سازی طرح در نظر گرفته شده است.

سال جاری نرخ مشارکت کارمندان در طرح بازنشستگی کانادا (CPP) از 4/95 درصد به 5/1 درصد افزایش می یابد. قرار است تا سال 2023، این نرخ به 5/95 درصد برسد. افزایش مشابهی در طرح بازنشستگی کبک (QPP) نیز رخ خواهد داد. دولت قول داده به ازای این افزایش سهم مشارکت حقوق بازنشستگی را به سطح قابل قبول تری برساند. مقدار فعلی برای فرد ساکن کبک در بهترین حالت ماهی حدود هزار دلار است. معمولا کارمندان به ندرت این مقدار حداکثری را دریافت می نمایند.

از طرفی بیمه بیکاری در هر 100 دلار چهار سنت کاهش خواهد داشت.

در این میان درصد کسری از کسب و کارهای کوچک از 10 درصد به 9 درصد کاهش خواهد داشت. اما تغییرات در نظر گرفته شده بر روی میزان درآمد غیرفعال کسب و کارهای کوچک نیز اجرایی خواهد شد که ظاهرا بعضی از کسب و کارها را به پرداخت درصد مالیاتی بیشتر ملزم می نماید.

در سال 2019 کارمندان با دستمزدهای کم ممکن است شامل افزایش سهم سود کارمندان کانادا (Canada Workers Benefit) باشند. اما باید تا سال 2020 صبر نمایند تا پول به دستشان برسد.

سیستم قیمت گذاری جدید دولت فدرال بر کربن در استان هایی که سیستم قیمت گذاری کربن مختص به خود ندارند اجرایی خواهد شد. در نتیجه قیمت سوخت های فسیلی از ماه آوریل افزایش خواهد داشت. دولت برای سال جاری به ازای هر تن گاز دی اکسیر کربن که در اتمسفر منتشر گردد، 20 دلار مالیات کربن می گیرد. مبلغی که تا سال 2022 به 50 دلار به ازای هر تن افزایش خواهد یافت.

مالیات جمع آوری شده از این راه دوباره بین مردم همان استان تقسیم می گردد. حدس زده می گردد این مالیات جدید که از آوریل اعمال خواهد شد، قیمت سوخت را بین 20 تا 40 سنت در هر لیتر افزایش دهد.

اندرو شی یر، رهبر حزب محافظه کار کانادا از همین حالا از این مطلب برای پیشی دریافت در انتخابات فدرال در ماه اکتبر استفاده نموده و سال 2019 را سال مالیات کربن خوانده است. مردم در بسیاری از استان های فلات مثل مانیتوبا، ساسکاچوآن و آلبرتا با این مالیات مشکل دارند و حزب محافظه کار امیدوار است بتواند با این بهانه مردم را ترغیب کند تا در انتخابات سراسری کانادا که اکتبر پیش رو برگزار می گردد به جای انتخاب مجدد دولت لیبرال، به محافظه کاران رای دهند. آخرین نتایج نظرسنجی حکایت از پیش تازی لیبرال ها دارد.

افزایش قیمت اندرو شی یر بازگشت مالیات دولت فدرال کانادا سوخت فسیلی کانادا مالیات مالیات بر کربن مجله مداد سال اول شماره 42

منبع: مداد
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1196

به "تغییر در مالیات فدرال کانادا اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در مالیات فدرال کانادا اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید