تصاویر، تیراندازی در اتاوا کانادا یک کشته و 3 زخمی برجای گذاشت

به گزارش تور استانبول، در یک حادثه تیراندازی در منطقه سنترتاون ایالت اتاوا کانادا دستکم یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

تصاویر، تیراندازی در اتاوا کانادا یک کشته و 3 زخمی برجای گذاشت

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حادثه تیراندازی در خانه ای در منطقه سنترتاون ایالت اتاوا کانادا دستکم یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، حادثه تیراندازی قبل از ساعت 07:30 صبح روز چهارشنبه به وقت محلی به نیروهای امنیتی گزارش شد و پلیس گزارشی دریافت کرد مبنی بر اینکه تعداد زیادی در یک حادثه تیراندازی زخمی شدند به طوریکه تیم امنیتی مجلس کانادا برای کارکنان خود هشدار کشتار جمعی صادر کرد.

طبق این گزارش، مرگ یک نفر در صحنه حادثه تأیید شده است و سه نفری که در اثر جراحات به بیمارستان منتقل شده اند، در شرایط بحرانی و وخیم جسمانی قرار دارند و نیروهای امنیتی پلیس همچنین گزارش نموده اند که یکی از زخمی های حادثه که دچار جراحات خفیفی شده بود به بیمارستان بچه ها در شرق آنتاریو منتقل شده است.

تحقیقات نیروهای امنیتی کانادا درباره این حادثه تیراندازی در جریان است و پلیس می گوید گرچه عامل مظنون این حادثه گریخته است اما اوضاع تحت کنترل است و نگرانی در مورد ادامه این حادثه تیراندازی وجود ندارد.

پلیس کانادا به شبکه سی بی سی گفت که معتقدند که این حادثه تیراندازی هدفمند بوده است و هر چهار قربانی این حادثه، مرد بوده اند.

نیروهای پلیس کانادا با صدور بیانیه ای قبل از ساعت 11:00 صبح، خواهان یاری عموم مردم برای شناسایی و معین محل عامل مظنون این تیراندازی شدند.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در یک پیغام توییتری از نیروهای امنیتی و تیم پزشکی برای عکس العمل سریع و فوق العاده قدردانی کرد و گفت که با تمامی آنهایی که در این حادثه آسیب دیده اند، همدردی می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 595

به "تصاویر، تیراندازی در اتاوا کانادا یک کشته و 3 زخمی برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، تیراندازی در اتاوا کانادا یک کشته و 3 زخمی برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید