ترامپ کتاب جنجالی باب وودوارد درباره اتفاقات کاخ سفید را جوک خواند

به گزارش تور استانبول، رئیس جمهوری آمریکا در آستانه انتشار کتاب جنجالی باب وودوارد که جزئیاتی از اختلافات درون کاخ سفید را فاش می نماید، آن را جوک دانست.

ترامپ کتاب جنجالی باب وودوارد درباره اتفاقات کاخ سفید را جوک خواند

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، کتاب ترس: ترامپ در کاخ سفید امروز (سه شنبه) رسما وارد بازار فروش آمریکا شد و پیش از آن هم انتشار گزیده هایی از افشاگری ها و مصاحبه های درون آن که ترامپ را فردی شدیدا دمدمی مزاج و بی اطلاع به تصویر کشید، موجب گردیده است تا در فروش آن تاثیر داشته باشد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دوشنبه در آستانه انتشار این کتاب در پیامی توئیتری بار دیگر در انتقاد به آن نوشت: کتاب باب وودوارد جوک، یک حمله دیگر به من و سلسله ای از حملات، با استفاده از منابع بدون نام و ناشناس تایید نگردیده است. خیلی ها تاکنون گفته اند که سخنانی در این کتاب به نقل از آنها ساختگی است، درست مثل خود کتاب. دموکرات ها نمی توانند شکست را بپذیرند. من کتاب واقعی را خواهم نوشت!

نقل قول هایی که از ترامپ در کتاب وودوارد، روزنامه نگار تحقیقی سرشناس آمریکایی آمده است، نشان می دهد رئیس جمهوری آمریکا به اعضای کابینه اش توهین می نماید؛ دادستان کل آمریکا را عقب مانده ذهنی می داند و رئیس دفتر سابق کاخ سفید را موش کوچولو خطاب نموده بود.

کاخ سفید همچنین دوشنبه باب وودوارد را بی مهابا و بی ملاحظه توصیف کرد. سخنگوی کاخ سفید هم اقدام حقوقی علیه وودوارد را بعید ندانست. سارا سندرز در نشست خبری تاکید نمود: افرادی آمده و گفته اند که اتهامات انتسابی وودوارد به خودشان را هرگز نمی پذیرند. اطمینان دارم منابع آگاه معتبر بسیار بیشتری درون کاخ سفید وجود دارند که بتوانند حقایق رخ داده در کاخ سفید را بازگو نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 32

به "ترامپ کتاب جنجالی باب وودوارد درباره اتفاقات کاخ سفید را جوک خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ کتاب جنجالی باب وودوارد درباره اتفاقات کاخ سفید را جوک خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید