تازه ترین قربانی خشونت مجازی ، خودکشی ستاره موسیقی پاپ کره جنوبی

به گزارش تور استانبول، ستاره سرشناس موسیقی پاپ و سینمای کره جنوبی که مدتی پیش به افسردگی پیشرفته دچار شده بود، در 25 سالگی به زندگی خود سرانجام داد.

تازه ترین قربانی خشونت مجازی ، خودکشی ستاره موسیقی پاپ کره جنوبی

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، پلیس منطقه سونگنام بیان نمود پیکر بی جان سولی را روز 14 اکتبر در محل اقامت این بازیگر و خواننده جوان پیدا کرده است. گفته می شود مدیر برنامه های سولی به دلیل اینکه نتوانسته بود چند ساعت با این ستاره سرشناس ارتباط برقرار کند، در خانه او رفته و با جنازه اش روبه رو شده است.

سولی یکی از اعضای گروه موسیقی پاپ f(x) در کره جنوبی بود که سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرد و به موفقیت های گسترده داخلی (و تا حدودی بین المللی) دست یافت. او در تابستان 2014 فعالیت های خود را در این گروه برای مدتی متوقف کرد. در واقع انبوه شایعه ها درباره زندگی این ستاره جوان چنان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گسترده شده بود که سولی را به دردهای ناشی از استرس و هیجان دچار کرده بود.

سولی پایان در تابستان 2015 از گروه موسیقی پاپ f(x) جدا شد تا بیشتر روی فعالیت های سینمایی خود تمرکز کند. او ابتدا نقش اصلی فیلم ابرقهرمانی واقعی را در 2017 ایفا کرد و تابستان امسال هم نخستین ترانه خود را با نام گابلین به بازار فرستاد. سولی سال گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرد از نوجوانی از اختلال های عصبی رنج می برد و به همین دلیل بسیاری از دوستان بسیار نزدیک خود را از دست داده است.

یکی از آخرین ویدئوهای سولی در صفحه شخصی اینستاگرام او را در حال گریه کردن و گفتن جمله من بد نیستم نشان می داد. پس از خودکشی سولی، برخی از ستاره های دنیای موسیقی پاپ کره جنوبی به شدت از فضای بسیار مسموم هواداران در شبکه های اجتماعی انتقاد کرده و به آن تاخته اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 468

به "تازه ترین قربانی خشونت مجازی ، خودکشی ستاره موسیقی پاپ کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین قربانی خشونت مجازی ، خودکشی ستاره موسیقی پاپ کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید