بنیادی فر: ادعای رسانه های عربستانی درباره داوران آسیایی درست نیست

به گزارش تور استانبول، داور بین المللی فوتبال ایران گفت: مطرح شدن بحث عدم حضور داوران خارجی در ایران ادعایی غیر واقعی از سوی رسانه های عربستانی است.

بنیادی فر: ادعای رسانه های عربستانی درباره داوران آسیایی درست نیست

برای سفر با تور پوکت ارزان همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، موعود بنیادی فر در حاشیه برگزاری کلاس دانش افزایی داوران برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر گفت: سعی و کوشش همه ما این است که کمترین اشتباهات را در قضاوت های خود داشته باشیم. حضور در این کلاش ها به داوران یاری می نماید تا در نیم فصل دوم قضاوت های بهتری داشته باشند.

وی در خصوص اینکه رسانه های عربستانی اعلام نموده اند داوران خارجی حاضر نیستند برای قضاوت به ایران بیایند و همین مسئله باعث شده AFC نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را از میزبانی محروم کند، مطرح نمود: مطمئن باشید که این طور نیست و مطرح کردن چنین موضوعی شیطنت رسانه های عربستانی است. داوران هیچ مسئله ای برای حضور در ایران ندارند و این قول را به شما می دهم که این تصمیم از جانب آنها اتخاذ نشده است. کشور ما از لحاظ امنیتی به مراتب شرایط بسیار بهتری از خیلی کشور های منطقه دارد.

بنیادی فر در واکنش به این سوال که چنانچه داوران آسیایی حاضر نباشند برای قضاوت به ایران بیایند آیا داوران ایرانی حاضر خواهند شد به کشورهای آنها بروند یا نه؟ گفت: ما در هر شرایطی زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و تابع نظام هستیم و مطمئن باشید که هر تصمیمی که اتخاذ گردد ما حمایت می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 632

به "بنیادی فر: ادعای رسانه های عربستانی درباره داوران آسیایی درست نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیادی فر: ادعای رسانه های عربستانی درباره داوران آسیایی درست نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید