برنامه مسابقات و حریفان آزادکاران ایران معین شدند

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران، مراسم وزن کشی و قرعه کشی رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ماتئو پلیکونه صبح امروز در شهر ساساری ایتالیا برگزار گردید که نتایج این قرعه کشی به توضیح زیر است:

برنامه مسابقات و حریفان آزادکاران ایران معین شدند

در وزن 57 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند علیرضا سرلک و نادر حاج آقا نیا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف هم می روند.

در وزن 61 کیلوگرم 7 نفر شرکت نموده اند که مسابقات در دو گروه به صورت دوره ای برگزار می گردد و محمدباقر یخکشی به ترتیب به مصاف محمد لاکل از الجزایر، الک هوور از آمریکا و راهول آواره از هند می رود.

در وزن 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با سایاتبک اوکاسوف از قزاقستان کشتی می گیرد. در این وزن 18 نفر حضور دارند.

در وزن 70 کیلوگرم که 15 کشتی گیر حضور دارند، یونس امامی در دور نخست به مصاف رمضان رمضان اف از روسیه می رود.

در وزن 74 کیلوگرم محمد نخودی در دور اول با سلیمان اوماروف از ترکمنستان مبارزه می نماید و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده ختیگ سابولوف قهرمان دنیا از روسیه و گینگ از آمریکا می رود. در این وزن 16 نفر حضور دارند.

در وزن 86 کیلوگرم که 16 نفر وزن کشی نموده اند، احمد بذری در دور نخست با دامیان ویلیا از اسپانیا کشتی می گیرد.

در وزن 92 کیلوگرم رقابت ها با حضور 7 کشتی گیر در دو گروه برگزار می گردد که علیرضا کریمی و ارشک محبی در یک گروه به همراه ویکی از هند حضور دارند.

در وزن 97 کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست با سیمونه یاناتیونی از ایتالیا کشتی می گیرد و حامد طالبی زرین کمر پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف آبراهام کونیدو روانو از ایتالیا می رود. در این وزن 12 نفر حضور دارند.

تیم ایران در اوزان 79 و 125 کیلوگرم نماینده ای ندارد.

این رقابت ها از ساعت 13:30 امروز (شنبه) شروع می گردد و امشب با تعیین شدن نفرات برتر به سرانجام می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 201

به "برنامه مسابقات و حریفان آزادکاران ایران معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه مسابقات و حریفان آزادکاران ایران معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید