آنالیز طرح ایران برای برطرف مناقشات قره باغ در حضور عراقچی

به گزارش تور استانبول، تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به نشست نمایندگانی از این کمیسیون با عباس عراقچی، گفت طرح ایران برای برطرف مناقشات در قره باغ در این نشست آنالیز شد.

آنالیز طرح ایران برای برطرف مناقشات قره باغ در حضور عراقچی

جهت دریافت خدمات طراحی نمای خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش روابط عمومی مجلس، شهریار حیدری در شرح نشست نمایندگانی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه پیرامون طرح جمهوری اسلامی ایران برای برطرف مناقشات در قره باغ، گفت: ایران طرح خوبی تهیه نموده است و در این طرح تاکید شده که در گام نخست آتش بس میان دو کشور درگیر یعنی آذربایجان و ارمنستان اعلام گردد و سپس دو کشور در حضور کشورهای ثالث به مذاکره برای برطرف مسائل محلی و مرزی بپردازند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: آقای عراقچی همچنین گزارشی درباره سفر اخیر خود به ترکیه، روسیه، ارمنستان و آذربایجان و بازدید از مناطق مرزی ایران ارایه داد.

وی در ادامه مطرح نمود: آقای عراقچی با مقامات این کشورها درباره طرح جمهوری اسلامی به گفت گو پرداخته و کشورهای نام برده موافقت اولیه خود را با طرح ایران اعلام کردند.

حیدری تاکید نمود: در این نشست به آنالیز طرح ایران پرداختیم، پیشنهادات جمهوری اسلامی برای برطرف مناقشات در قره باغ معقول است و بر تمامیت ارضی دو کشور تاکید شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1246

به "آنالیز طرح ایران برای برطرف مناقشات قره باغ در حضور عراقچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز طرح ایران برای برطرف مناقشات قره باغ در حضور عراقچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید