برخورد پلیس هند با توئیتر بر سر ویدئوی جنجالی

به گزارش تور استانبول، پلیس هند مدیر شبکه اجتماعی توئیتر در این کشور را احضار نموده است. دلیل این مساله تداوم انتشار یک ویدئوی جنجالی در سایت یاد شده است.

برخورد پلیس هند با توئیتر بر سر ویدئوی جنجالی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، ویدئویی که پلیس هند خواهان حذف آن از توئیتر شده دشمنی و نفرت را میان دو جامعه هندو و مسلمان تشدید می نماید و همین امر موجب نگرانی مقامات این کشور شده است.

بر اساس درخواست پلیس قاضی آباد استان اوتارپرادش هند مدیر توئیتر در این کشور باید در خصوص انتشار یک ویدئوی نفرت پراکن جوابگو باشد. در این ویدئو مردانی ظاهرا هندو دیده می شوند که یک پیرمرد مسلمان را به شدت کتک زده و ریش های او را می برند.

هند پیش از این هم توئیتر را به عدم پیروی از قوانین تازه خود در حوزه فناوری اطلاعات متهم نموده بود و این امر ابهامات را در خصوص آینده روابط دو طرف تشدید نموده بود. ظاهرا مدیر توئیتر در هند هفت روز پس از زمان دریافت احضاریه فرصت دارد خود را به پلیس معرفی کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1715

به "برخورد پلیس هند با توئیتر بر سر ویدئوی جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد پلیس هند با توئیتر بر سر ویدئوی جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید