بایدن نامزدی حزب دموکرات را برای رئیس جمهوری پذیرفت ، بایدن: فصل تاریکی را انتها می دهم

به گزارش تور استانبول، جو بایدن هنگام پذیرش نامزدی حزب دموکرات برای انتخابات رئیس جمهوری آمریکا عهد کرد که آمریکاییان را دوباره متحد و این کشور را برای غلبه بر فصل تاریکی رهبری کند.

بایدن نامزدی حزب دموکرات را برای رئیس جمهوری پذیرفت ، بایدن: فصل تاریکی را انتها می دهم

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، بایدن که بعدازظهر روز پنجشنبه 30 مرداد 30 سال پس از اینکه برای نخستین بار در رقابت های انتخاب رئیس جمهوری شرکت کرد، رسما نامزد حزب دموکرات شد.

بایدن 77 ساله که به علت پاندمی کرونا امکان پذیرش نامزدی را در برابر خروش جمعیت نداشت، مهمترین سخنرانی در حدود نیم قرن زندگی سیاسی اش را در آخرین روز کنوانسیون ملی حزب دموکرات که مجازی برگزار می شد، در سالنی خاموش در مرکز چیس نزدیک خانه اش در شهر ویلمینگتون در ایالت دلاویر آمریکا ایراد کرد.

او در این سخنرانی گفت: در اینجا و اکنون به شما قول می دهم اگر مرا به ریاست جمهوری برسانید، بهترین چیزهایمان نه بدترینشان را به ظهور می سانم. من متحد نور هستم نه تاریکی. ما متحد با هم بر این فصل تاریکی در آمریکا غلبه خواهیم کرد. ما امید را به جای ترس، حقایق را به جای تخیلات و انصاف را به جای امتیاز دادن برخواهیم گزید.

گاردین نوشته است: سخنرانی بایدن که بسیار جدی و در عین حال امیدوارانه بود، جمع بندی قدرتمندی در شب نهایی نامعمول ترین کنوانسیون برای اعلام نامزدی مقام ریاست جمهوری در تاریخ مدرن آمریکا بود. وقایع این فصل سال گوناگونی نژادی و ایدئولوژیکی میان اتحاد دموکرات ها را نشان داد که از سوسیالیست های دموکرات تا فرماندار سابق جمهوریخواه امتداد دارد و به طور فزاینده ای زنان، جوانان و رنگین پوستان آن را رهبری می نمایند.

این موضوع به خصوص در شب قبل هنگامی کاملا هریس، سناتور کالیفرنیا در رویدادی تاریخی به عنوان نخستین زن سیاهپوست و نخستین آمریکایی آسیایی تبار نامزدی معاونت رئیس جمهور را پذیرفت، آشکار بود.

بایدن انتخابات ماه نوامبر (آبان) را مبارزه ای برای روح این ملت شمرد که بازتاب دهنده سخنانی بود که او هنگام آغاز سومین تلاشش برای رسیدن به مقام ریاست جمهوری در سال گذشته گفته بود.

بایدن گفت آمریکا با چهار بحران تاریخی روبرو است: پاندمی کروناویروس، سقوط مالی، بی عدالتی نژادی و تغییر اقلیمی.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1166

به "بایدن نامزدی حزب دموکرات را برای رئیس جمهوری پذیرفت ، بایدن: فصل تاریکی را انتها می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن نامزدی حزب دموکرات را برای رئیس جمهوری پذیرفت ، بایدن: فصل تاریکی را انتها می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید