بازیکنان چلسی هم به حمایت از معترضان آمریکایی پرداختند

به گزارش تور استانبول، اعضای تیم فوتبال چلسی هم به حمایت از جنبش جان سیاهپوستان اهمیت دارد پرداختند.

بازیکنان چلسی هم به حمایت از معترضان آمریکایی پرداختند

به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه روز گذشته (دوشنبه) بازیکنان تیم فوتبال لیورپول در تمرین خود با حرکت نمادین زانو زدن، حمایت خود را از معترضان آمریکایی که خواستار توقف نژادپرستی و خشونت علیه سیاهپوستان این کشور هستند، اعلام کردند، حالا بازیکنان چلسی نیز چنین حرکتی را در تمرین خود انجام دادند.

شاگردان فرانک لمپارد در تمرین امروز خود حرکت نمادین زانو زدن - اعتراضی به حقوق مدنی که در سال 2016 توسط کالین کپرنیک، بازیکن فوتبال آمریکایی شروع شد - را با الگوی حرف انگلیسی H انجام دادند تا حمایت خود را از جنبش جان سیاهپوستان اهمیت دارد نشان دهند.

کشته شدن دردناک جورج فلوید، شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط یک افسر پلیس این کشور، موج گسترده ای از اعتراض را در شهرهای مختلف ایالات متحده به راه انداخته و مردم این کشور خواستار اجرای عدالت در این پرونده و البته توقف خشونت علیه شهروندان این کشور به خصوص سیاهپوستان شده اند.

در این بین ورزشکاران مختلف هم در روزهای اخیر به شیوه های مختلف همبستگی و اعتراض خود به قتل جورج فلوید را نشان داده اند. اعتراضات مدنی در ایالات متحده همچنان ادامه دارد و در بعضی شهرها، ارتش آمریکا به دستور دونالد ترامپ برای سرکوب مردم به خیابان ها آمده است.

کپا آریسابالاگا، دروازه بان اسپانیایی آبی پوشان لندنی با انتشار این تصویر در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: بس است دیگر! همه ما انسان هستیم. در کنار یکدیگر قوی تر هستیم. #جان سیاهپوستان اهمیت دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1033

به "بازیکنان چلسی هم به حمایت از معترضان آمریکایی پرداختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان چلسی هم به حمایت از معترضان آمریکایی پرداختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید