امکان صادرات کالا و خدمات از خراسان رضوی به کشور های همسایه تا 5 میلیارد دلار

به گزارش تور استانبول، استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی می تواند تا 5 میلیارد دلار به کشور های همسایه صادرات داشته باشد.

امکان صادرات کالا و خدمات از خراسان رضوی به کشور های همسایه تا 5 میلیارد دلار

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگار از، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در هفتاد و دومین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی، گفت: با توجه به قابلیت کشور های همسایه از جمله افغانستان، تاجیکستان و ترکمستان و احتیاج های این کشورها، خراسان رضوی می تواند تا این 5 میلیارد دلار به مناطق صادرات داشته باشد، لذا فرصت بسیار خوبی برای فعالان مالی در این زمینه مطرح است.

او ادامه داد: در چند هفته قبل شاهد برگزاری کارگروه ملی زیارت با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در مشهد بودیم که اتفاق مثبتی تلقی می گردد.

استاندار خراسان رضوی درباره آخرین شرایط شرکت پدیده، گفت: مجمع عمومی شرکت پدیده در چند روز اخیر برگزار گشت و خوشحالم که یک شرکت بحران زده با حمایت دولت و دستگاه قضا در راستا اصلاحات قانونی قرار گرفته است.

رزم حسینی اضافه کرد: محمد نهاوندیان، معاون مالی رئیس جمهور هم گفت که در اولین جلسه شورای هماهنگی مالی موارد مورد نظر استان در مورد شرکت پدیده آنالیز خواهد شد.

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران نیز در این جلسه گفت: با ارزیابی وزارت کشور شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی علاوه بر کسب رتبه اول کشور، از نظر کسب امتیاز های مربوطه، فوق العاده عمل نموده است.

او ادامه داد: از دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی خواستارم تا در مورد میزان حضور و اثر گذاری اعضای شورا ارزیابی لازم صورت بگیرد.

/ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 682

به "امکان صادرات کالا و خدمات از خراسان رضوی به کشور های همسایه تا 5 میلیارد دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان صادرات کالا و خدمات از خراسان رضوی به کشور های همسایه تا 5 میلیارد دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید