امروز باید چیا خبرنگاران؟ از دستخط رهبر کره شمالی تا جدایی طارمی

به گزارش تور استانبول، امروز باید چیا خبرنگاران؟ شهروند تهرانی در پست اختصاصی اینستاگرام

همه کم و بیش با صفحه رسمی اینستاگرام آشنا هستیم ؛ اینستاگرام هر چند وقت یک بار پست های شهرندان نقاط مختلف جهان را در صفحه اصلی خودش می گذارد. این بار در آخرین پست خود در صفحه شخصی اش از تزئین یک میز عصرانه تعریف و تمجید نموده است و با اشاره به ایرانی بودن این بانو سلیقه و ذوق این کاربر رامورد ستایش قرار داده است.

امروز باید چیا خبرنگاران؟ از دستخط رهبر کره شمالی تا جدایی طارمی

و از زبان وی نوشته است:

من نمی خواهم که عکس ها فقط در خصوص غذا باشند. من می خواهم هر کدام از آنها همچون قطعه کوچکی از دنیا باشد؛ از پس زمینه تا کوچکترین قطعه در عکس، تمام سعی ام این است که رنگ ها را با یکدیگر هماهنگ کنم. می خواهم بیننده در اطراف قاب حرکت کند و کدها و جزئیات کوچکی که در آن هست را پیدا کند.

اینستاگرام نوشته است:

نوشته است که این بانوی ایرانی دانش آموخته علوم رایانه است اما هنر شیرینی پزیو آشپزی را در خانه آموخته است. او امیدوار است دیگران نیز خلاقیت های شان را کشف نمایند؛ تخیل هیچ حد و مرزی نمی شناسد، بدون توجه به جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و آنها را دنبال کنید.

امروز باید چیا خبرنگاران؟ به نظرتون پدر بزرگ یا مادربزرگ من تروریست هستند؟

همه ما عاشق پدربزرگ و مادر بزگ هایمان هستیم و دوری از آنها برایمان سخت است البته با وجود مشغله های امروزی امکان دیدنشان برایمان سخت است اما با این حال دغدغه اصلی ما هستند.

طبق قانون جدید ریس جمهور آمریکا پدربزرگ ها و مادر بزرگ های ایرانی، یمنی، سوری،سومالیایی، سودانی و لیبیایی اتباع آمریکا جزو اقوام درجه یک نیستند و اجازه ورود به خاک آمریکا را ندارند. و این موضوع خشم کاربران فضای مجازی را مبنی بر حمایت از پدربزرگ و مادربزرگ هایشان که ترامپ آنها را تروریست خوانده در فضای مجازی به راه انداخته است و به دنبال این حمایت ها تصاویری در صفحه های شخصی خودشان منتشر کردند که دیدن این تصاویر خالی از لطف نیست!

احتمال می رود بعضی از اتباع آمریکا که متعلق به شش کشور با جمعیت عمدتا مسلمان هستند تا چند ماه دیگر امکان ملاقات با پدربزرگ و مادربزرگهایشان را نداشته باشند و این مساله آنها را بسیار خشمگین نموده و با انتشار پیغامهایی در توییتر، این دستور دونالد ترامپا به سخره گرفته اند و هشتگی با عنوان GrandparentsNotTerrorists# در شبکه های اجتماعی به راه انداخته اند.

امروز باید چیا خبرنگاران؟ ورود آقایان ممنوع

و این بار هم چین برای امنیت بهترزنان و بچه ها کم سن و سال قطار مترو با واگن های مخصوص بانوان احداث کرد. هدف از احداث واگن های ویزه رفت و آمد و استفاده آسان تر زنان باردار و مسن و همچنین خردسالان است .

همچنین با بعضی گزارش ها، با گرم شدن هوا و با رو آوردن زنان چینی به لباس های راحت تر، میزان اذیت و آزار زنان در مترو افزایش یافته است. به همین دلیل، بنا به تحقیقی که در سال 2012 انجام شد حدود 80 درصد مردم آزار و اذیت زن ان در خطوط متروی چین را یک مسئله مهم دانسته بودند. در این تحقیق 13 درصد از زنان خود را جز قربانیان چنین آزار و اذیت هایی از سوی مردان در مترو چین اعلام نموده بودند.

به همین علت، صبح روز دوشنبه نخستین قطارهای که دارای واگن های مخصوص بانوان بودند در خطوط متروی شهر شنژن مورد استفاده قرار گرفتند. در این قطارها، واگن های ابتدا و انتهای هر قطار برای بانوان در نظر گرفته شده است. انتظار می رود این قطارهای دارای این واگن های مخصوص به زودی در خطوط متروی دیگر شهر بزرگ این استان؛ گوانگ ژو نیز مورد استفاده قرار گیرند.

امروز باید چیا خبرنگاران؟ فرمان آزمایش موشکی با دست رهبر کره شمالی

پس از خوشحالی کیم جونگ اون از موفقیت آمیز بودن آزمایشات موشکی که مقامات ژاپنی هم معتقد بودندکه این موشک با طی مسافتی حدود 900 کیلومتر در آبهای این کشور فرود آمده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز با انتشار یک پیغام توییتری به این عملیات واکنش نشان داد و از چین خواست که به این وضعیت خاتمه دهد.

و ما در ادامه این مطلب عکسی را مشاهده می کنیم از دستخط رهبر کره شمالی که در آن فرمان شروع آزمایشات موشکی بالستیک قاره پیمای هوآسونگ 14 صادر شد .

امروزباید چیا خبرنگاران؟ این روزها همه برای بازگشت طارمی کوشش می نمایند شما چه طور؟

اگر شما از جمله طرفدار های باشگاه پرسپولیس باشید حتما در جریان اتفاقات و جدایی طارمی از تیم پرسپولیس هستید. حسین ماهینی هم چندان بر جدایی مهدی طارمی راقب نیست و در پستی در صفحه اینستاگرامش متنی بر این اساس نوشت؛

ماهینی نوشت:راجبه پستهای اینستاگرام هم بگم که ما هممون میخوایم مهدی بمونه تو تیم چون خیلی بهش احتیاج داریم و امیدواریم همچین اتفاقی بیوفته.

و لازم به ذکر است؛ مهدی طارمی پیشنهادات بسیاری از باشگاه های یونانی دریافت نموده و هنوز برای تمدید قرار داد به باشگاه پرسپولیس نیامده است. بازیکنان پرسپولیس نیز هر کدام با انتشار پیغامی در اینستاگرام و شوخی با وی خواهان بازگشت آقای گل لیگ به این تیم شدند. در زیر می توانید چند نمونه از پست های سرخ پوشان برای مهدی طارمی را مشاهده کنید.

Buy paroxetine without prescription: Canadian Generic Pharmacy. Free samples available, fast delivery by airmail, we sale brand and generic pills paroxetine without prescription! Buy Paroxetine Without Prescription: Oldest Canadian Online Pills Phamacy. Nice discounts for loyal customers, worldwide shipping. Buy Cardura Online from North Drugstore. Low Prices Guaranteed. buy cardura (Doxazosin) Generic Name: Doxazosin (dox AY zo sin) Brand Names: Cardura, Cardura XL, Cascor, Carduran, Doxadura Where to buy Cardura online.

منبع: بدونیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 492

به "امروز باید چیا خبرنگاران؟ از دستخط رهبر کره شمالی تا جدایی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز باید چیا خبرنگاران؟ از دستخط رهبر کره شمالی تا جدایی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید