امامی: محرومیت های نادو جریمه نقدی ندارد، جریمه های وادا را باید خود کشتی گیران بپردازند

به گزارش تور استانبول، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تست هایی که اخیرا نتیجه اش مثبت اعلام شده، مربوط به نادو بوده و محرومان با جریمه اقتصادی روبرو نخواهند شد.

امامی: محرومیت های نادو جریمه نقدی ندارد، جریمه های وادا را باید خود کشتی گیران بپردازند

به گزارش خبرنگاران، محمدابراهیم امامی در خصوص تدوین سند توسعه کشتی و اینکه چه ضمانتی وجود دارد که این سند راهبری در دوره 8 ساله اجرایی گردد، توضیح داد: فدراسیون کشتی در این طرح فقط به دنبال برنامه هشت ساله نیست، بلکه برنامه های هدفمندی که در این طرح دیده شده، کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بوده است. در جلسات آینده نیز ناکامی های قبلی مورد بحث و آنالیز قرار می گیرد و زمانی که این سند نهایی شد می تواند تمام برنامه های عملیاتی فدراسیون برمبنای این طرح باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین در خصوص اینکه چطور می گردد از کشتی گیران دوپینگی جریمه دلاری مربوطه را دریافت کرد؟، گفت: این آزمایش های اخیر را ستاد ملی مبارزه با دوپینگ به درخواست فدراسیون کشتی از کشتی گیران گرفته است و اینجا فقط محرومیت به آنها تعلق می گیرد اما شامل جریمه نقدی نمی گردد. زمانی که وادا آزمایش بگیرد با مثبت اعلام شدن تست، علاوه بر محرومیت، جرایم سنگین نقدی برای آنها در نظر گرفته می گردد. جریمه دلاری مربوط به محرومیت های وادا هست و آن را هم باید خود کشتی گیران بپردازند. اینجا انجام تست به منظور پیشگیری بوده و تست ها از سوی نادوی ایران گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 983

به "امامی: محرومیت های نادو جریمه نقدی ندارد، جریمه های وادا را باید خود کشتی گیران بپردازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی: محرومیت های نادو جریمه نقدی ندارد، جریمه های وادا را باید خود کشتی گیران بپردازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید