اعتراف مدافع سیتی به قدرت لیورپول در این فصل

به گزارش تور استانبول، کایل واکر می گوید لیورپول با شایستگی در صدر جدول لیگ برتر واقع شده است.

اعتراف مدافع سیتی به قدرت لیورپول در این فصل

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی تلگراف، لیورپول با اختلاف هشت امتیازی با لسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر واقع شده است و در جهت کسب قهرمانی در لیگ برتر است منچسترسیتی قهرمان دو فصل اخیر لیگ برتر 11 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و در رده سوم است.

کایل واکر، مدافع سیتی که از تاتنهام راهی این تیم شد درباره شرایط لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: ما تغییر کمی نسبت به فصل قبل داشتیم و دلیل اینکه امتیاز از دست دادیم این است که یا حریفان قوی شدند یا ما خسته شدیم. نسبت به فصل قبل تغییر کمی داشتیم و نباید این طور امتیاز از دست می دادیم. باید کلاهمان را برای لیورپول برداریم. آنها فوق العاده بودند و با شایستگی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند ولی هنوز رقابت برای کسب قهرمانی تمام نشده است.

او در ادامه گفت: ترکیب خیلی خوبی در تیم ما وجود دارد که می توانیم هر حریفی را از پیش روی برداریم. فقط باید متمرکز باشیم و بازی به بازی پیش برویم و بتوانیم سه امتیاز بازی های خودمان را به دست بیاوریم. اواخر فصل قبل ما توانستیم 14 برد پیاپی در لیگ برتر به دست بیاوریم و چنین عملکردی می تواند به ما یاری کند تا بار دیگر اختلاف خودمان را با صدر جدول کم کنیم.

منچسترسیتی امشب (سه شنبه) باید در لیگ برتر انگلیس برابر برنلی قرار گیرد که این ملاقات در زمین برنلی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 549

به "اعتراف مدافع سیتی به قدرت لیورپول در این فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف مدافع سیتی به قدرت لیورپول در این فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید