اشغال ساختمانهای دولتی الحسکه سوریه توسط قسد

به گزارش تور استانبول، گروهی از شبه نظامیان موسوم به نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) به دستور آمریکایی ها امروز با زور سلاح تعدادی از ساختمانها و نهادها و مقرهای دولتی در شهر الحسکه سوریه را به اشغال خود درآوردند.

اشغال ساختمانهای دولتی الحسکه سوریه توسط قسد

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، گروهی از شبه نظامیان قسد ساختمان اداره کل غلات سوریه در محله غویران، اداره کل برق الحسکه، شهرک ورزشی و بخش هایی از ساختمان های مجمتع مسکونی جوانان و جمعیت داده های سوریه و اداره مدیریت صنایع و گردشگری و امور زیربنایی و شعبه هدایت رانندگی و اداره مدیریت ثبت احوال و بانک تجاری را با زور اسلحه به اشغال خود درآورده و کارکنان آنها را از این ساختمانها بیرون کردند.

مهندس یوسف قاسم مدیرکل اداره کل غلات در گفت وگو با سانا اشغال این اداره توسط شبه نظامیان قسد را تایید کرد.

برپایه این گزارش، شبه نظامیان قسد دستورات اربابان خود یعنی نیروهای اشغالگر آمریکایی را با هدف تبدیل منطقه به یک منطقه نظامی اجرا می نمایند؛ به گونه ای که پرچم اشغالگران آمریکایی پیشتر در اداره هدایت و رانندگی برافراشته شد که این کار بعد از احداث محل فرود بالگردها در گذشته و استفاده از آن صورت گرفت.

بر اساس گزارش سانا ، منطقه الجزیره روزانه شاهد تظاهرات گسترده علیه شبه نظامیان قسد در ریف های دیرالزور و الحکسه هستند. این تظاهرات در اعتراض به اقدامات سرکوبگرانه و ظالمانه آنها نسبت به اهالی و دارایی های آنها و نبود امنیت در مناطق استقرار آنها و موارد آدم ربایی و سرقت و قتل در راستای اجرای دستورات اربابان آمریکایی آنها صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1050

به "اشغال ساختمانهای دولتی الحسکه سوریه توسط قسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشغال ساختمانهای دولتی الحسکه سوریه توسط قسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید