آمار فوتی ها بر اثربیماری کرونا در آذربایجان غربی صفر شد

به گزارش تور استانبول، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته آمار فوتی ها بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان به صفر رسیده است و ادامه این فرایند با همراهی مردم و رعایت موارد بهداشتی میسر خواهد بود.

آمار فوتی ها بر اثربیماری کرونا در آذربایجان غربی صفر شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، جواد آقازاده در گفتگویی با اشاره به کاهش قابل توجه تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی های ناشی از کرونا در استان، گفت: طی 24 ساعت گذشته آمار فوتی ها بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان به صفر رسیده است و ادامه این فرایند با همراهی مردم و رعایت موارد بهداشتی میسر خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 520 نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی به علت سندرم حاد تنفسی بستری هستند که از این تعداد، 233 نفر مشکوک به کرونا و 247 نفر نیز مبتلا به کرونا هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی توضیح داد: از کل بستری شدگان در مراکز درمانی آذربایجان غربی، 165 نفر در بخش مراقبت های ویژه بوده و 39 نفر نیز به ونتیلاتور متصل هستند.

آقازاده گفت: تعداد 247 طی امروز به بیماری کرونا مبتلا شدند که در مجموع از ابتدای همه گیری بیماری کرونا تا به امروز تعداد 97 هزار و 569 نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1395

به "آمار فوتی ها بر اثربیماری کرونا در آذربایجان غربی صفر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار فوتی ها بر اثربیماری کرونا در آذربایجان غربی صفر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید