آزمون علمی انتخابات مجلس خبرگان رهبری 22 فروردین برگزار می شود

به گزارش تور استانبول، تهران (پانا)- آزمون علمی انتخابات دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری 22 فروردین برگزار می شود.

آزمون علمی انتخابات مجلس خبرگان رهبری 22 فروردین برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اطلاعیه ای زمان و مکان آزمون علمی، انتخابات دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را گفت.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به شروع ثبت نام داوطلبان از روز جمعه 13 فروردین ماه 1400 تا روز پنجشنبه مورخ 19 فروردین ماه 1400 به اطلاع آن عده از داوطلبان نمایندگی انتخابات دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری می رساند که بر اساس ماده 16 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری با موضوع رسیدگی به صلاحیت داوطلبان برگزاری آزمون علمی در روز یکشنبه مورخ 22 فروردین ماه 1400 ساعت 8 صبح در مصلای قدس شهر مقدس قم برگزار می گردد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به واجدین شرایط در آزمون، پس از ثبت نام از طریق پیامک و شماره اعلام شده در پرسشنامه داوطلبی اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان مدعو می توانند در خصوص توزیع کارت ورود به جلسه، نحوه برگزاری آزمون و منابع آن از طریق شماره تماس 64363636-021 از ساعت 8 تا 15 به غیر از روزهای تعطیل با اداره کل امور انتخابات شورای نگهبان تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1563

به "آزمون علمی انتخابات مجلس خبرگان رهبری 22 فروردین برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون علمی انتخابات مجلس خبرگان رهبری 22 فروردین برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید